Icerige atla
Extraloob

Bir öneride bulunacaktım.

· 3 Yanıt · 1.1K görüntüleme
R
Rhea OP ⭐ 19y
#1
Arkadaşlar sitemizde yok denecek kadar az olsa da Turkche kullanan arkadaşlarımız yok değil.Örneğin gel yerine qel, ve yerine we gibi sözcükleri kullanan 1-2 arkadaşa rastladım.Acaba sitemizdeki q,w harflerini g,v harflerine dönüştürmek mümküm olabilir mi?
Mesela bir arkadaşımız quake yazmak isterse?
Bu sefer bazı İngilizce kelimeler yozlaşacak ama önemli değil quake yerine guake çıksın.Onlar bizim dili yozlaştırdı biz de onlarınkinki yozlaştıralım ne farkeder?
Ayrıca sitede böyle bir kural var:

7. Kullanıcıların konu başlıklarını abartı şekilde farklı karakterlerle ( €, £, @, ã, é, vb.) oluşturması ve ilgi çekici >>>, !!! gibi işaretler kullanması yasaktır. Bu durumda konunuz düzenlenebilir veya kilitlenebilir.
3 Yanıt
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#2
o kadar da kasmamak gerek diye düşünüyorum.
R
Rhea OP ⭐ 19y
#3
Peki sadece bir öneriydi zaten kitleyebilirsiniz.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: