Mesela bir arkadaşımız quake yazmak isterse?
Bu sefer bazı İngilizce kelimeler yozlaşacak ama önemli değil quake yerine guake çıksın.Onlar bizim dili yozlaştırdı biz de onlarınkinki yozlaştıralım ne farkeder?
Ayrıca sitede böyle bir kural var:
7. Kullanıcıların konu başlıklarını abartı şekilde farklı karakterlerle ( €, £, @, ã, é, vb.) oluşturması ve ilgi çekici >>>, !!! gibi işaretler kullanması yasaktır. Bu durumda konunuz düzenlenebilir veya kilitlenebilir.