Vermedim ama verebilirim, ama karşılığında o da vermeli... 0535 22x xx xx 😁 SMS lerinizi bekliyorum.
Bir Kız
· 47 Replies · 4.1K views 0 reading · Page 2 / 3
Replies
R
RoyalFlush
⭐ 19y
sigara ve alkol bile zarardır.keşke başlamasaydım.
Ben vermedim
G
GangstaMesut
⭐ 19y
vermedım vermeyıde dusunmuyorum cunku bı kız ıcvın kendıne zarar vermek gereksız cunku zaten senden ayrılmıssa onun ıcın bıtmıssındır bunun baska acıklaması yok
Gıden gıtmıstır
Gıttıgı gun bıtmıstır
Ben gıdenı degıl
Gıden benı kaybetmıstır
Gıden gıtmıstır
Gıttıgı gun bıtmıstır
Ben gıdenı degıl
Gıden benı kaybetmıstır
Ya aynı anda 3-4 sevgilin varsa ve her biri için kendine zarar verirsen,
Hançer saplanmış gibi bir yara oluşur aniden. Yani aslavermedim.
Hançer saplanmış gibi bir yara oluşur aniden. Yani aslavermedim.
[F New]Solo Gitarist
gereksinim duymadım
😁
😁
Evet zarar verdim ama keske vermeseydim
Special thx to Flexiduruma göre değişir Kız bana kalkıp şöyle böyle yap derse hiç oralı olmam
kız için hiç bir zaman kendime zarar vermem...bazı arkadaşlar sen aiık olmamışsın diye bilir ...
kendimi ve ailemi sevdiğim kız için asla üzmem... sizinde yapmanız gereken bence budur...
kız için hiç bir zaman kendime zarar vermem...bazı arkadaşlar sen aiık olmamışsın diye bilir ...
kendimi ve ailemi sevdiğim kız için asla üzmem... sizinde yapmanız gereken bence budur...
çok büyük bi saçmalık benim için kendine zarar veren kişinin yüzüne bile bakmam acizliğini kanıtlamış olur ve kimse için yapmam aptallık olur ☕
T
TitusPullo
⭐ 19y
Kendi bakış açım ve tecrübelerim üzere değersiz şeyler için kendimi yıpratmam ve üzmem. Hatta tam aksini yapmaktırmak için elimden geleni yaparım.
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
Rihanna için veririm 😜
T
TitusPullo
⭐ 19y
Rihanna için veririm :P
Pisişik. kafayı bozmuşsun 😜
G
GriffinHeart
⭐ 19y
vrmem o bnm için versn xD
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
yessssss seviyorum uleyn varmı 😆
B
Black Rain
⭐ 19y
Evet ölmeyi bile denedim :S
yessssss seviyorum uleyn varmı 😆
plotonik kişilik 😁
O
OneEyedJack
⭐ 19y
yessssss seviyorum uleyn varmı 😆
plotonik kişilik 😁
Benden işte 😢 😢
O
OneEyedJack
⭐ 19y
Rihanna için veririm :P
Bende aslı'm için veririm 😐
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
yessssss seviyorum uleyn varmı 😆
plotonik kişilik 😁
O sadece Rihanna içinn platonik gerçeği için böyle bir durum yok ^^ istesem rihannayıda elde ederim. 😜
yessssss seviyorum uleyn varmı 😆
plotonik kişilik 😁
O sadece Rihanna içinn platonik gerçeği için böyle bir durum yok ^^ istesem rihannayıda elde ederim. :P
o zaman değiştiriyorum özgüveni yerinde sağlam kişilik 😜 😁
Log in to write a reply.
Log In