Icerige atla
Extraloob

Bir Kız

· 47 Replies · 4.1K views · Page 2 / 3
Replies
J
Jigsaw ⭐ 19y
#21
Vermedim ama verebilirim, ama karşılığında o da vermeli... 0535 22x xx xx 😁 SMS lerinizi bekliyorum.
R
RoyalFlush ⭐ 19y
#22
sigara ve alkol bile zarardır.keşke başlamasaydım.
K
kral_tr ⭐ 18y
#23
Ben vermedim
G
#24
vermedım vermeyıde dusunmuyorum cunku bı kız ıcvın kendıne zarar vermek gereksız cunku zaten senden ayrılmıssa onun ıcın bıtmıssındır bunun baska acıklaması yok
Gıden gıtmıstır
Gıttıgı gun bıtmıstır
Ben gıdenı degıl
Gıden benı kaybetmıstır
.NET
.NET ⭐ 19y
#25
Ya aynı anda 3-4 sevgilin varsa ve her biri için kendine zarar verirsen,
Hançer saplanmış gibi bir yara oluşur aniden. Yani aslavermedim.
[F New]Solo Gitarist
S
SERE ⭐ 19y
#26
gereksinim duymadım

😁
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#27
Evet zarar verdim ama keske vermeseydim
Special thx to Flexi
C
CyberSky ⭐ 18y
#28
duruma göre değişir Kız bana kalkıp şöyle böyle yap derse hiç oralı olmam

kız için hiç bir zaman kendime zarar vermem...bazı arkadaşlar sen aiık olmamışsın diye bilir ...

kendimi ve ailemi sevdiğim kız için asla üzmem... sizinde yapmanız gereken bence budur...
S
SnowFlake ⭐ 18y
#29
çok büyük bi saçmalık benim için kendine zarar veren kişinin yüzüne bile bakmam acizliğini kanıtlamış olur ve kimse için yapmam aptallık olur ☕
T
TitusPullo ⭐ 19y
#30
Kendi bakış açım ve tecrübelerim üzere değersiz şeyler için kendimi yıpratmam ve üzmem. Hatta tam aksini yapmaktırmak için elimden geleni yaparım.
B
#31
Rihanna için veririm 😜
T
TitusPullo ⭐ 19y
#32
Rihanna için veririm :P


Pisişik. kafayı bozmuşsun 😜
G
#33
vrmem o bnm için versn xD
B
#34
yessssss seviyorum uleyn varmı 😆
B
Black Rain ⭐ 19y
#35
Evet ölmeyi bile denedim :S
S
SnowFlake ⭐ 18y
#36
yessssss seviyorum uleyn varmı 😆

plotonik kişilik 😁
O
#37
yessssss seviyorum uleyn varmı 😆

plotonik kişilik 😁

Benden işte 😢 😢
O
#38
Rihanna için veririm :P

Bende aslı'm için veririm 😐
B
#39
yessssss seviyorum uleyn varmı 😆

plotonik kişilik 😁


O sadece Rihanna içinn platonik gerçeği için böyle bir durum yok ^^ istesem rihannayıda elde ederim. 😜
S
SnowFlake ⭐ 18y
#40
yessssss seviyorum uleyn varmı 😆

plotonik kişilik 😁


O sadece Rihanna içinn platonik gerçeği için böyle bir durum yok ^^ istesem rihannayıda elde ederim. :P

o zaman değiştiriyorum özgüveni yerinde sağlam kişilik 😜 😁

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: