Icerige atla
Extraloob

Bir extraloob forum hikayesi

· 180 Replies · 17K views · Page 4 / 9
Replies
M
mai_mai OP ⭐ 19y
#61
@Sonsahne


Mai nin küçük kardeşi , ablasının bir kreşte çalıştığını sanıyor , yatılı bir lisede okuyor .Hocalar gerizekalı olduğunu sanıyorlar ama aslında bir dahi , borsadan kazandığı (Türkiye nin iç borç açığını kapayabilecek ) küçük bir servete sahip . Ağır silah koleksiyoncusu , tam bir psikopat .

Seni kardeşim yaptım diye öldürmem sanma acımam Mr. Green hadi iyisin eklendin sen de.

Notumsu:Bundan sonra da kimseyi eklemem hikaye full abaza oldu ismini 1 2 kız karakter için verecek olan varsa düşünebilirim Mr. Green
M
mai_mai OP ⭐ 19y
#62
Bu arada klavyem bozuldu Confused yarın dahil 3 gün tatilim var hikayenin tapikçisi olun ha diyim gerilim vereyim , Extra yı mekanında kimler basacak , Xem niye son sigarasıymış gibi sigaraya yumuldu , zardock ile mai nin dairesinde işler kızışacak mı ... Hepsi ilerleyen postlarda ...
S
screamadle ⭐ 19y
#63


tesekkürler rolümü sevdimde hikayede kendimi hiç görmedim hacım:D

Daha dur be güzelim daha 3.bölümdeyiz azcık sabır Razz

@scream baba sende katılmak ister miydin ? ne bileyim benide kat demedin hiç diye hatırlıyorum.
@sonsahne abi seni katacağım isim hiç uygun değil sunshine desem çok uzun aksiyona ters son sahne desem yine olmaz eh bana bir çıkış yolu göster nasıl yapayım ?



hat hacım benide, sexy bi rol olsun mümkünse Mr. Green
H
HosenberG ⭐ 19y
#64
muhaha kız karakter istemissin melikten melike oluyo nasıl fikir Very Happy
M
mai_mai OP ⭐ 19y
#65
@Scream baba sexy derken Female mi olsun ? Kimin mnita yapayım seni , ya da seni şöyle ?
Deli bilim adamı Dr.Noo için çalışan siyah deri kıyafetler giyen ateşli bir hatun yapayım mı , tetikçi , kidnapper , gunman tadında bişey uyar mı ?

@melik yok baba melike bizi de bozar hikayeyi de Mr. Green bakarım söz vermiyorum ama ilerleyen bölümlerde katmaya çalışırım.
H
HosenberG ⭐ 19y
#66
yinede saol düsünmen yeter!! Twisted Evil
S
screamadle ⭐ 19y
#67
kafana göre hacım karışmayayım işine Mr. Green
S
SonSAHNE ⭐ 19y
#68
süpersin rolümü çok sevdim Very Happy
M
mai_mai OP ⭐ 19y
#69
Scrame (screamadle) :Kendisini ilk defa Lilium u havaya uçururken görüyoruz , extra nın eski sevgilisi .Lilium u yerle bir etme sebebi olarak extra nın ayrılırken en seviği dantelli tangasını çalması olduğunu iddia ediyor. Dr.Noo nun çalıştığı örgüt için çalışıyor .Tam bir afet , lükse düşkün , pahallı parfümler ve ufak silahlar ilgi alanı .

Ne dersin scream oldu mu baba yeterince sexy ? Mr. Green
S
SonSAHNE ⭐ 19y
#70
süper oldu bnce Very Happy

hikaye sarmaya başladı ben bunları yazdırıp saklıycam bi sonu gelsin de Very Happy
M
mai_mai OP ⭐ 19y
#71
Şeytan Kodları 4 : A Hot Kiss

Beşiktaş , mai nin apartman dairesi , saat 02:35

- Öncelikle Xem in gerçekten nerede olduğunu bilmiyor musun ?
- Bilmem mi gerekiyor ?
- Anlıyorum , sana karşı açık olmadıkça bir şey öğrenemeyeceğim .
- Beni buraya Xem çağırmadı , kendi isteğim ile geldim .Xem in neyi planladığını ve nerede olduğunu bilmiyorum .Bildiğim tek bir şey var ...
- Biraz daha likör , susmayın devam edin lütfen ,
- Yaratılış efsanesinde anlatılanları bilir misiniz bayan Mai ?
- Sanırım sizin ağzınızdan dinlemek heyecan verici olacaktır .
- Anlıyorum en başından başlamak gerekirse ... (*)
- Yani sen bu hikayeye inanıyorsun ve şu instant meleklerinden birisin ...
- Sanırım şeytan demek daha doğru olur ,
Odada bu sözleri takip eden soğuk bir rüzgar esti , Mai aralarındaki sehpayı tekmeledi , Zardock son anda kendini yana attı ama Mai çoktan odayı baştan başa geçip silahına ulaşmıştı , Zardock hiçte korkmuşa benzemiyordu hatta sahnenin tadını çıkardığı söylenebilirdi . Mai nin bornozu yere düşmüş , damarlarında dolaşan andrenalin ile göğüs uçları dikleşmişti , sahnenin mükemmelliğini bozan tek şey elinde tuttuğu uziydi .Mai tetiğe yavaşça dokundu , hafif ama etkili bir silahtı . Zardock un biraz önce oturduğu kanepenin parçaları havada uçuşuyordu , Mai neden bütün kibar erkeklerin etrafından yok olduklarını şimdi daha iyi anlıyordu , bir süreliğine çocukla birlikte yok olmalıydılar ; eh bu deli saçması hikayeye inanan başka kaçıklar olma ihtimali vardı . Döşemede yatan Zardock a bakmamak için arkasını döndü .Tam suratının ortasına çelik gibi bir yumruk yedi , havada tam bir takla attıktan sonra karşı duvara çarpıp kendinden geçti ...

Lilium , saat 01:46

-Black paradise ...
-Üzgünüm hanım efendi , gece yarısından sonra kokteyl servisi yapmıyoruz ,
-O zaman duble iskoç buz koymayın .
-Hemen efendim ...
-Burası her zaman böyle sakin midir ?
-Şaka yapıyorsunuz herhalde bu gece buraya girebildiğinize göre özel gecelerden haberiniz vardır .
-Evet hatta bu gecekini ben organize ediyorum .
-Çok affedersiniz Extra beyin konuğu olduğunuzu bilmiyordum ... Buyrun viskiniz .
-Extra nın şu an nerede olduğunu bilmiyorsundur , değil mi ?
-İşte şurada hanım efendi , köşede beyaz takım elbiseli .
-Teşekkürler , şovun tadını çıkarmayı unutma ,
_______

- Extraaa darling , ¿Cómo estás? **
- Scrame darling bien , excelente ,süper *** seni hangi rüzgar attı buraya , aman Tanrım hiç değişmemişsin .
- İş gezisi diyelim , eee neler yapıyorsun , burayı işlettiğini söylediler .
- Evet artık daha sakin bir hayat sürüyorum , bunların sana ne kadar yakıştığını unutmuşum , deriler hala ilgini çekiyor sanırım , eğer İstanbul da bir süre daha kalacaksan daireme gelmesin güzelim evimde müthiş bir koleksiyon seni bekliyor .
- O kadar kalacağımı sanmıyorum , şovun tadını çıkar tatlım , iyi eğlenceler .
Arkasını döndü ve çıkışa doğru ilerledi , Extra arkasından bakıyordu .Sarı saçlarını kısa kesmiş kızıla boyamıştı , neredeyse onu tanıyamayacaktı , Extra içini çekti , şanslı gecesiydi , gülümsedi ve önünde süzülen fıstığın şekilli kalçalarına baktı ; bir şeyler demeliydi , bu fırsatı kaçıramazdı .
- Hey o benim lafımdı , nereye gidiyorsun bir iki saate işim bitmiş olur tatlım ...
Scrame arkasını döndü , kısa saçlarını savurdu Extra ya yaklaştı , dudaklarına yapıştı , aman Tanrım ne ateşli bir hatundu Extra nın dizleri titredi , Scrame Extra nın telefon zannettiği ufak bir şeyi eline tutuşturdu .Arkasına bile bakmadan mekandan çıktı , Extra birkaç saniye öpücüğün sıcaklığıyla olduğu yerde sallandı , telefona baktı ama telefon değildi .Ufak bir ekrandı ve geriye sayıyordu ...7...6...5...4...
...kiss
...kiss
...kiss
Seni aşağılık fahişe ... BOMMM
__________________________________

* Sizleri Zardock un hikayesi ile sıkmayacağım ama Zardock un yaratılış hikayesi dediği efsane aslında Dünya nın yıkılışını anlatmaktadır ; Dünya cehennem ve cennet arasında bulunmaktadır , insanların bildiği zaman kavramı ile tam karşılığı olmamak ile birlikte her 54 yılda bir Dünya Cennet ’in kapılarına dokunduğunda bir pro instant doğar ; bu doğumdan 12 yıl sonra Dünya Cehennemin kapılarına dokunur , bu dokunuşta Zelb denen Cehennemin efendisini uykusundan uyandırır ve kızıl bir Ay doğar .Eğer Zelb kızıl ay ölene kadar prodigy i ele geçirip gücünü serbest bırakırsa Dünya yıkımını yaşayıp yeniden doğacaktır , eğer Zelb kızıl ay ölene kadar gücü serbest bırakamazsa herşey olağan haline dönecektir ; Zelb uykusuna dönecek , hizmetindeki zincirlilerde bir sonraki kızıl aya kadar ya uykuya yatacaklardır ya da ölümlü hayatı seçip Dünya ’da yaşayacaklardır .Efsanenin bazı versiyonlarına göre zincirliler pro instantı koruyan meleklerdir , bazı versiyonlara göre de Zelb in pis işlerini yapan şeytanlardır .

** Extra tatlım , nasılsın ?

*** Scrame tatlım iyi , mükemmel ,süper .

Mr. Green kahvekeyfi popcorn Twisted Evil Rolling Eyes headbang2ft9 mucX hmm
S
SonSAHNE ⭐ 19y
#72
dipnotların harika olmuş Wink
X
XEM ⭐ 19y
#73
mai eline sağlık çok güzel olmuş bunları biriktirip ufak bi kitapcık basıcam şekil birde kapak Twisted Evil Twisted Evil
M
mai_mai OP ⭐ 19y
#74
up ınız ;
acaba diyorum şu karakter tanıtımlarının yanına bir iki tanede anime avatar mı eklesem mesela
E
EFendi ⭐ 19y
#75
uah ekLe yaf süper oLur headbang2ft9
M
mai_mai OP ⭐ 19y
#76
O zaman her karaktere uygun avatar ayarlamak gerek hmm biraz araştırma yapayım ilk sayfaya ekliyeyim sonra , lets study Mr. Green
R
raydric ⭐ 19y
#77
s.a millet ben geldim aslen dhdenimde orda saat 12den sonra muhabbet bitiyor bende burayı buldum musti benim nick unutma extrabeer
M
mai_mai OP ⭐ 19y
#78

s.a millet ben geldim aslen dhdenimde orda saat 12den sonra muhabbet bitiyor bende burayı buldum musti benim nick unutma extrabeer

Way kardeşim welcome welcome güzelbir imza ve avatar at bakayım kulllanıcı profilinden
M
mai_mai OP ⭐ 19y
#79
Xem :-Resim Silinmiş.Mai nin patron , En eski zincirenmişlerden biri , orta çağ fransasında doğduğunu biliyoruz ; yeryüzünde kullanılan dillerin neredeyse hepsinde uzman , kullandığı metaryel rüzgar . Yer altında bilinen (Zelb in verdiği ) isimle çığlıkların efendisi ; Zelb e karşı neden savaştığını bilmiyoruz .

Zardock :-Resim Silinmiş.Eskiden Xem için çalışmış o da eski bir zincirlenmiş , tam bir beyfendi , ingiliz aksanı ile konuşuyor inkar etsede mai den hoşlanıyor ; kullandığı metaryel zincirler .

Extra:-Resim Silinmiş.O da eskiden Xem için çalışmış sürekli aktif olmasada hala piyasada ; İstanbul da ve Dünya da dönen bütün pis işler ilk onun kulağına çalınır , bütün bilgiler ilk ona ulaşır . Eski zincirlenmişlerden biridir , İngiliz edebiyatına ve İtalyan mutfağına düşkündür .Metaryal olarak bütün enerji dalgalarını belli oranlarda kullanabilir , ilüzyon ve hipnoz özel yetenekleridir . İstanbul un gözde gece mekanı Lilium da müdürlük yapmaktadır .

Ronin:-Resim Silinmiş.Android , epey bir örgütle bağlantısı var , Eski bir model , diplomatik pazarlık işleri için tasarlanmış çoğu insandan daha duygusal , silah koleksiyoncusu , avrupa birliği 4. dünya savaşını kaybettiği günden beri çeşitli kuruluşlarda çalışmış ama son yarım yüzyıldır kartlarını xem için oynuyor.


Jigsaw:-Resim Silinmiş.meyhaneci , bir zincirlenmiş olmamasına rağmen metaryel olarak suyun bütün formlarını kullanabiliyor , Xem e büyük bir sadaket ile bağlı küçükken kendisini Xem in büyüttüğü dışında birşey bilmiyoruz .


Efendi:-Resim Silinmiş.Efendi :Gezgin bir sihirbaz , eski zincirlenmişlerden , kendisini ileride göreceğimizden eminim metaryeli tam olarak belirgin değil her türlü eşyayı kullanıp patlayıcıya dönüştürebiliyor favori nesnesi iskambil kağıtları .


Dampyre:-Resim Silinmiş.Bu dönemin yeni İnstant Prodigy si , mai ona supi diyor , güçlerinin tam olarak ne olduğunu kendisi bile bilmiyor , daha kendini hiç göstermedi , Xem onu korumaya çalışıyor ; Zelb de ele geçirmeye . Bütün sa vaşlar onun etrafında dönüyor , Çilekli süte bayılıyor onun dışında da birşey yiyip içmiyor .

Scrame :-Resim Silinmiş.Kendisini ilk defa Lilium u havaya uçururken görüyoruz , extra nın eski sevgilisi .Lilium u yerle bir etme sebebi olarak extra nın ayrılırken en seviği dantelli tangasını çalması olduğunu iddia ediyor. Dr.Noo nun çalıştığı örgüt için çalışıyor .Tam bir afet , lükse düşkün , pahallı parfümler ve ufak silahlar ilgi alanı .

Sagopa:-Resim Silinmiş.Otto ile aynı anda Zelb e katıldılılar sakin bir yapısı var pek konuşmaz , Zelb le iyi anlaşıyor çünkü öldürme içgüdüsünü Zelb in anladığını sanıyor , kullandığı metaryel gölgeler .


Son:-Resim Silinmiş.Mai nin küçük kardeşi , ablasının bir kreşte çalıştığını sanıyor , yatılı bir lisede okuyor .Hocalar gerizekalı olduğunu sanıyorlar ama aslında bir dahi , borsadan kazandığı (Türkiye nin iç borç açığını kapayabilecek ) küçük bir servete sahip . Ağır silah koleksiyoncusu , tam bir psikopat .

Mai:-Resim Silinmiş. yorum ya da hakkında herhangi bir bilgi yok.

Last_OTTO : Zelb in son zincirlediklerinden biri , metaryeli bitkiler , dengesz bir yapısı var .

Beijo : Efendinin yardımcısı yetenekli bir ip cambazı , tam bir değerli taş delisi ; kızıl kedi lakabı ile tanınan dünyaca ünlü bir mücevher hırsızı.

Dr.Noo : Tam bir kaçık bilim adamı , instant ı kendi araştırmaları için istiyor , kendisini Çin-Amerikan ortak cumhuriyeti destekliyor.


Fotosu eksik kalanları da en kısa sürede tamamlamak dileği ile Mr. Green
L
#80
Ehuehueheu topram ben bunu takip etmemiştim yaww baya eglenceliymiş bu arada hani benim resim hee zincir mincir ama action yok Razz Dewamını sabırsıklıkla beklıom kankam eline koluna saglık extrabeer

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: