Evet bu oyunu oynayan varsa parmak kaldırsın vede oynamayan varsa gitsin oynasın... çok güzel yaaa =)
Binary Domain - Oynamadıysan Ayıp Ayıp =)
· 1 Yanıt · 2.6K görüntüleme 0 okuyor
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş YapYanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap