3
Bilgisayarınız Bozuldugunda Ne Yaparsınız ?
· 39 Replies · 3.1K views 0 reading · Page 2 / 2
Replies
mutlaka bozulan kısmıbiraz sarsarım hafif yumruklarım 1 gün beklerim %70 düzelir..
😁 Bende Oyle Yaparım Aslında 😁
ilk önce res atarım düzelmesse drooooo diye bağırıp dururum o da düzeltemesse camdan aşşa 😜
Ben hiç bişey olmamış gibi kalkar akşam babam sordugumda en son pc e ablam oturdu derim 😈
Format!
xD format en basiti hani derlerya bizim insanımız bır seyı bozdugunda cok uzulur kahrolur sonra arkadasına anlatırken ' hıc umrumda degıl abıcım kafama takmam sınırlendım bı caktım bozuldu ' der XD
Kasaya bir tekme atarım düzelmedi, ondan sonrada format atarım yine olmadı camdan atarım ☕
Zaten En Kökten Çözüm Camdan Atmak...At Kurtul Hesabı 😄
şıklar arasına "En yakınımdaki balyozu alıp, parçalarım onu" da eklense iyi olur zannımca 🙄 😜
Teknik servisi ararım oynarken ekran karıncalaştı çizgiler o0luştu dondu resetledi bi daha geri gelmedi derim çünkü VESTEL servisi para istiyor kendin bozunca 😈
bi res atarım düzelir derim, duruma göre yha kasadan yanık kokusu falan gelince fişleri flaan çekerim 😄
valla ben asabi adamım kaldırıp camdan atarım 😈
Kendim sorunu düzeltirim.
I
IronyOfFate
⭐ 17y
Bir Res Atayım Düzelir Derim...
söylesene
Bir Res Atayım Düzelir Derim...
5=Bigisayarın Basından Kalkar Hıcbişi Olmamıs Gıbı Hayata Devam Ederim...
1=Bir Res Atayım Düzelir Derim... 😄
1=Bir Res Atayım Düzelir Derim...
3=Suçu Bozulma Anında En Yakınımda Bulunan Kısıye Atarım... 😄
Log in to write a reply.
Log In