Icerige atla
Extraloob

Bilgisayarınız Bozuldugunda Ne Yaparsınız ?

· 39 Replies · 3.1K views · Page 2 / 2
Replies
K
Kobe ⭐ 19y
#21
3
F
Fre3sTyLe OP ⭐ 18y
#22
mutlaka bozulan kısmıbiraz sarsarım hafif yumruklarım 1 gün beklerim %70 düzelir..


😁 Bende Oyle Yaparım Aslında 😁
E
Espio ⭐ 19y
#23
ilk önce res atarım düzelmesse drooooo diye bağırıp dururum o da düzeltemesse camdan aşşa 😜
D
DeNNiX ⭐ 18y
#24
Ben hiç bişey olmamış gibi kalkar akşam babam sordugumda en son pc e ablam oturdu derim 😈
F
Fre3sTyLe OP ⭐ 18y
#25
Format!

xD format en basiti hani derlerya bizim insanımız bır seyı bozdugunda cok uzulur kahrolur sonra arkadasına anlatırken ' hıc umrumda degıl abıcım kafama takmam sınırlendım bı caktım bozuldu ' der XD
X
XER0 ⭐ 19y
#26
Kasaya bir tekme atarım düzelmedi, ondan sonrada format atarım yine olmadı camdan atarım ☕
F
Fre3sTyLe OP ⭐ 18y
#27
Zaten En Kökten Çözüm Camdan Atmak...At Kurtul Hesabı 😄
F
F34RL3SS ⭐ 19y
#28
şıklar arasına "En yakınımdaki balyozu alıp, parçalarım onu" da eklense iyi olur zannımca 🙄 😜
0
0live ⭐ 19y
#29
Teknik servisi ararım oynarken ekran karıncalaştı çizgiler o0luştu dondu resetledi bi daha geri gelmedi derim çünkü VESTEL servisi para istiyor kendin bozunca 😈
F
F10diP| ⭐ 19y
#30
bi res atarım düzelir derim, duruma göre yha kasadan yanık kokusu falan gelince fişleri flaan çekerim 😄
R
Romeo ⭐ 17y
#31
valla ben asabi adamım kaldırıp camdan atarım 😈
E
El Verano ⭐ 18y
#32
Kendim sorunu düzeltirim.
I
#33
Bir Res Atayım Düzelir Derim...
B
bobiii ⭐ 17y
#34
söylesene
F
FoundeR ⭐ 18y
#35
Bir Res Atayım Düzelir Derim...
P
Prisoners ⭐ 18y
#36
5=Bigisayarın Basından Kalkar Hıcbişi Olmamıs Gıbı Hayata Devam Ederim...
B
Brooklyn ⭐ 18y
#37
1=Bir Res Atayım Düzelir Derim... 😄
I
ironEyE ⭐ 18y
#38
1=Bir Res Atayım Düzelir Derim...
C
Castiela ⭐ 18y
#39
3=Suçu Bozulma Anında En Yakınımda Bulunan Kısıye Atarım... 😄

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: