Icerige atla
Extraloob

Bilg. Kapalı Ama BoT Kasıyor...

· 9 Replies · 1.3K views
K
Kuruman OP ⭐ 19y
#1
1. İlk önce özellikler mönüsüne giriyoruz
7060661er6.gif
2. Olarak Ekran Koruyucu düğmesine tıklıyoruz ve alttaki Güç düğmesine tıklıyoruz.
1497601er6.gif
3. Daha sonra Güç seçenekleri özellikleri pencresinden Hazırda Beklet’e tıklayıp alttaki hazırda beklemeyi etkinleştir "tik" ini işaretliyoruz
2054871er6.gif
4. Daha sonra gelişmişe tıklayıp oradan da Aşağıdaki açılabilir kutudan hazırda bekleti seçiyoruz
2638641er6.gif
5.Bilgisayarınızın power düğmesine basıyorsunuz vee pc kapanıyor
9705741er6.gif
Pc Hazırda Beklemeye alınır . Uykuya ya da askıya değil

Pc yi normal açın "power" düğmesi ile. Karşınıza Windwos Sürdürülüyor yazısı çıkacak hiç bişiye basmayın bekleyin. Ve herşey aynı şekilde windows a devam edeceksiniz.

bu yöntemi silkroad da yapabilrsiniz çok ii bir yöntem bota takın ve bunları yapın "DENENMISTIR"

SabiT Pls
Files (5)
9 Replies
D
DoNJuaN ⭐ 19y
#2
güzel artık elektirk faturaları az gelecek sanırım Cool
B
BaTTeRST_ ⭐ 19y
#3
bu şekildeyken internet bağlantısı gidiyor.
hem şuan tbot yokki Mr. Green
K
Kuruman OP ⭐ 19y
#4
rica ederim ama net baglantısı gidiyor. ona bi çare bulmak lazım kahvekeyfi
M
MaviTutku ⭐ 19y
#5
böyle bir şey olmuyor ki!SRo da kapanıyor.
R
RoBoCoP ⭐ 19y
#6
net gidiyor nettttt
J
JuNioRKinG ⭐ 19y
#7
evt net gidiyo ama eline emeğine sağlık extraokk
J
JuNioRKinG ⭐ 19y
#8
sroda olmasada diğer şeylerde işe yarar ...
K
Kuruman OP ⭐ 19y
#9
Evt saolun Herkesin bayramı mubarek oLsuN

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: