Giriş Bölümünü işretlememe ve profilimde çevrim dışı göster seçenneğinde hayır dememme rahmen hep offline gözüküyorum neden 😕
Bi Yardım Lütfen
· 4 Yanıt · 994 görüntüleme 0 okuyor
4 Yanıt
bizde online gözüküyorsun browser'ın cache'den okuyor broswer temizliği yaparsan sende düzgün görürsün sisteminden kaynaklı sorun yani.
O
Optimus Prime
⭐ 18y
aynı sorun bende de var
bizde online gözüküyorsun browser'ın cache'den okuyor broswer temizliği yaparsan sende düzgün görürsün sisteminden kaynaklı sorun yani.
Çok teşekkür ederim Okan abi 😘
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap