S.a öncelikle;
Bana İsrobot ile (auto'su gitmeyen) loader bulan olursa bu konu altına link verirse iyi olur.
Bi bakarmısınız İsro bot+Loader
· 4 Yanıt · 1.0K görüntüleme 0 okuyor
4 Yanıt
heralde biliyorum bu laoder ı ama auto gidiyo
C
Constanzia
⭐ 19y
kardes bendede cok oluo ama artık onunda cozumunu buldum cara her botla gırmende bunu yap rumata loaderi sil yenıden kur silkroad klasorune ,botu tekrar sil yenıden kur, clientı da aynı sekıl yap ben oyle yaptıgımda hep gelıo auto bı dene ıstersen faydalı olucak
ExTRaLooB AiLeSi
ExTRaLooB AiLeSi
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap