senle beraber takılalım su bf3 te 😊 ama ben sadece akşamları girebilirim malum iş 😊
BF3 ? MW3?
· 25 Yanıt · 4.9K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
Bende o civarlarda girerim zaten.
senle beraber takılalım su bf3 te 😊 ama ben sadece akşamları girebilirim malum iş :)
MSN leri ekledim dostum 🍺
senle beraber takılalım su bf3 te 😊 ama ben sadece akşamları girebilirim malum iş :)
MSN leri ekledim dostum 🍺
tamamdır kabul ettim 😄
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap