arkdşlar mbottan oyuna girebiliyorum ama normal clientten oyuna giremiyorum neden
beylerrrrrrrrrrrr
· 3 Yanıt · 1.0K görüntüleme 0 okuyor
3 Yanıt
Bir çok sebepten olabilir.Hostu değiştirmişsindir belki.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap