Icerige atla
Extraloob

Beyler Sroya Neden Girilmiyor Bi Tık Lütfen

· 3 Replies · 1.4K views
F
furkanking OP ⭐ 17y
#1
Artık sabahları boş olur diye sabahın 5 sinde auto enter bırakıyorum.saat 8 olmuş hala girmiyor.Artık bıktım böle olmasındın.goldbotları atmıyolar işte olacagı bu. :!!&%&!
3 Replies
D
DemonBoy ⭐ 18y
#2
en iyisi gidip bi pre al gerçekten çok zor girmek 😢
N
Nebula ⭐ 19y
#3
Ben charları satınca Perfect World oynamayı düşünüyorum her ay pre alırsam charın değeri kalmıyo.En güzeli bırakmak joymax denen şirketin zombileri olduk resmen 😜

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: