Artık sabahları boş olur diye sabahın 5 sinde auto enter bırakıyorum.saat 8 olmuş hala girmiyor.Artık bıktım böle olmasındın.goldbotları atmıyolar işte olacagı bu. :!!&%&!
Beyler Sroya Neden Girilmiyor Bi Tık Lütfen
· 3 Replies · 1.4K views 0 reading
3 Replies
en iyisi gidip bi pre al gerçekten çok zor girmek 😢
Ben charları satınca Perfect World oynamayı düşünüyorum her ay pre alırsam charın değeri kalmıyo.En güzeli bırakmak joymax denen şirketin zombileri olduk resmen 😜
Log in to write a reply.
Log In