Artık sabahları boş olur diye sabahın 5 sinde auto enter bırakıyorum.saat 8 olmuş hala girmiyor.Artık bıktım böle olmasındın.goldbotları atmıyolar işte olacagı bu. :!!&%&!
Beyler Sroya Neden Girilmiyor Bi Tık Lütfen
· 3 Yanıt · 1.4K görüntüleme 0 okuyor
3 Yanıt
en iyisi gidip bi pre al gerçekten çok zor girmek 😢
Ben charları satınca Perfect World oynamayı düşünüyorum her ay pre alırsam charın değeri kalmıyo.En güzeli bırakmak joymax denen şirketin zombileri olduk resmen 😜
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap