Icerige atla
Extraloob

Beyler lütfen bakmanızı istiyorum ( SORUN )

· 14 Yanıt · 1.7K görüntüleme
B
burock73 OP ⭐ 17y
#1
ya beyler benim pc 104 pinkde ve silkroadda teleport felan yaparken çok yawaş harreket ediorr çokk lagg oluyor oyundan deil bnm pcden kaynaklanıyor arkadaşınkilerde bi sorun yok ne yapmam gerekir hızlandırmak için yardım lütfen
14 Yanıt
*
#2
Internet Bağlantında Sorun oLabilir.

Internet Hızı'da Etkili oluyor Bildiğim Kadarı ile...

Pc özellikleri nelerdir ?
B
burock73 OP ⭐ 17y
#3
1 gb ram 256 ekran kartı atı radeon 2.13 GHZ ilemci celeron yalnız arkadaşınkide celeron fakat bnmkinden düşük işlemci var hemen ışınlanma felan yapabiliyor ama olmuyor bnkinde
*
#4
1 gb ram 256 ekran kartı atı radeon 2.13 GHZ ilemci celeron yalnız arkadaşınkide celeron fakat bnmkinden düşük işlemci var hemen ışınlanma felan yapabiliyor ama olmuyor bnkinde


Ekran Kartın Minimum Seviyede ^^

Bağlantıdanda Olabiliyor Lag. 🤔
B
burock73 OP ⭐ 17y
#5
peki anladım arkadaşların sistem gerksinimleri düşük ama yinede saniylerde ışınlanıor bnm pinki düşürmem gerek lagıı kapamak için neler yapmam gerekir
*
#6
Modemin'in Markası Nedir ?
B
burock73 OP ⭐ 17y
#8
airtiresin rt-104 modelidir.
B
burock73 OP ⭐ 17y
#9
gönderdiiniz sitede ters bişe olurmu zararı varmı
*
#10
gönderdiiniz sitede ters bişe olurmu zararı varmı


Kesinlikle Hayır.
B
burock73 OP ⭐ 17y
#11
yani sende bni anla hani sitenin admini kadar yetkili biri olsa gözüm kapalı yaparımtm teşekkürler yardım ediorusun snde ksra bkma verdiiin site yani işmii görücek ölemi
*
#12
yani sende bni anla hani sitenin admini kadar yetkili biri olsa gözüm kapalı yaparımtm teşekkürler yardım ediorusun snde ksra bkma verdiiin site yani işmii görücek ölemi


Evet Kardeşim.

Güvenebilirsin 😘
G
Glory ⭐ 18y
#13
1 gb ram 256 ekran kartı atı radeon 2.13 GHZ ilemci celeron yalnız arkadaşınkide celeron fakat bnmkinden düşük işlemci var hemen ışınlanma felan yapabiliyor ama olmuyor bnkinde


Ekran Kartın Minimum Seviyede ^^

Bağlantıdanda Olabiliyor Lag. 🤔

Ekran kartın ve Ram seviyesi oldukça düşük bunları yükseltebilme imkanın varsa ortadan kalkar.
P
Pergio ⭐ 16y
#14
Aynı sorun bendede var.Arada takılıyor.Windows Xp de öyle birşey yoktu Win 7 geçtim böyle oldu...

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: