ya beyler benim pc 104 pinkde ve silkroadda teleport felan yaparken çok yawaş harreket ediorr çokk lagg oluyor oyundan deil bnm pcden kaynaklanıyor arkadaşınkilerde bi sorun yok ne yapmam gerekir hızlandırmak için yardım lütfen
Beyler lütfen bakmanızı istiyorum ( SORUN )
· 14 Yanıt · 1.7K görüntüleme 0 okuyor
14 Yanıt
*
*Underground
⭐ 16y
Internet Bağlantında Sorun oLabilir.
Internet Hızı'da Etkili oluyor Bildiğim Kadarı ile...
Pc özellikleri nelerdir ?
Internet Hızı'da Etkili oluyor Bildiğim Kadarı ile...
Pc özellikleri nelerdir ?
1 gb ram 256 ekran kartı atı radeon 2.13 GHZ ilemci celeron yalnız arkadaşınkide celeron fakat bnmkinden düşük işlemci var hemen ışınlanma felan yapabiliyor ama olmuyor bnkinde
*
*Underground
⭐ 16y
1 gb ram 256 ekran kartı atı radeon 2.13 GHZ ilemci celeron yalnız arkadaşınkide celeron fakat bnmkinden düşük işlemci var hemen ışınlanma felan yapabiliyor ama olmuyor bnkinde
Ekran Kartın Minimum Seviyede ^^
Bağlantıdanda Olabiliyor Lag. 🤔
peki anladım arkadaşların sistem gerksinimleri düşük ama yinede saniylerde ışınlanıor bnm pinki düşürmem gerek lagıı kapamak için neler yapmam gerekir
*
*Underground
⭐ 16y
Modemin'in Markası Nedir ?
*
*Underground
⭐ 16y
Bu Programı Deneyebilirsin. 😉
http://uploading.com/files/77e23eb9/LagKiller.rar/
"Ping Yolla" ile ip Kutuya İP numaranı yazarak Ping Atabilirsin.
http://uploading.com/files/77e23eb9/LagKiller.rar/
"Ping Yolla" ile ip Kutuya İP numaranı yazarak Ping Atabilirsin.
airtiresin rt-104 modelidir.
gönderdiiniz sitede ters bişe olurmu zararı varmı
*
*Underground
⭐ 16y
gönderdiiniz sitede ters bişe olurmu zararı varmı
Kesinlikle Hayır.
yani sende bni anla hani sitenin admini kadar yetkili biri olsa gözüm kapalı yaparımtm teşekkürler yardım ediorusun snde ksra bkma verdiiin site yani işmii görücek ölemi
*
*Underground
⭐ 16y
yani sende bni anla hani sitenin admini kadar yetkili biri olsa gözüm kapalı yaparımtm teşekkürler yardım ediorusun snde ksra bkma verdiiin site yani işmii görücek ölemi
Evet Kardeşim.
Güvenebilirsin 😘
1 gb ram 256 ekran kartı atı radeon 2.13 GHZ ilemci celeron yalnız arkadaşınkide celeron fakat bnmkinden düşük işlemci var hemen ışınlanma felan yapabiliyor ama olmuyor bnkinde
Ekran Kartın Minimum Seviyede ^^
Bağlantıdanda Olabiliyor Lag. 🤔
Ekran kartın ve Ram seviyesi oldukça düşük bunları yükseltebilme imkanın varsa ortadan kalkar.
Aynı sorun bendede var.Arada takılıyor.Windows Xp de öyle birşey yoktu Win 7 geçtim böyle oldu...
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap