cok acıl camera mıkını yapamadım beyler sımdı stero karısık dıorum ses algılıyo ama kendı sesımı algılamı yo beyler nasıl yapcam delı oldum ya
beyler camera miki
· 7 Yanıt · 1.1K görüntüleme 0 okuyor
7 Yanıt
sorun nedir anlamadım ki ❓ biraz açıklarsan sevinirim.
ayrıca bu topicin
➡️ viewforum.php?f=226 bu bölüme açılması geekiyordu
➡️ viewforum.php?f=226 bu bölüme açılması geekiyordu
ayrıca bu topicin
➡️ viewforum.php?f=226 bu bölüme açılması geekiyordu
Babasının forumu ya sorun olmaz kanımca :x
Ps: Sakın sert tepki demeyin , sanki forumda herkes onun huzurundaymış gibi sürekli istek istek istek topicleri , hemde yanlış yerlere... Tamam istek isteyebilir ama herşeyin bir isteme şekli şemali vardır.
[ek #12654]
Sorunu ben acıklayayım Camera Microfonunu yapamamıs yardım istiyor bir bilgim yok.
Sorun anladıgım kadar budur.
Sorun anladıgım kadar budur.
4
4Ever2Gether
⭐ 19y
cok acıl camera mıkını yapamadım beyler sımdı stero karısık dıorum ses algılıyo ama kendı sesımı algılamı yo beyler nasıl yapcam delı oldum ya
Sorunu acıklarken daha ii bi istektarzı konuyu doğru bölüme açabilirdin.
ayrıca bu topicin
➡️ viewforum.php?f=226 bu bölüme açılması geekiyordu
Babasının forumu ya sorun olmaz kanımca :x
Ps: Sakın sert tepki demeyin , sanki forumda herkes onun huzurundaymış gibi sürekli istek istek istek topicleri , hemde yanlış yerlere... Tamam istek isteyebilir ama herşeyin bir isteme şekli şemali vardır.
Sert tepkide bişi diyemem ama son sözüne katılıyorum "Tamam istek isteyebilir ama herşeyin bir isteme şekli şemali vardır" Lütfen konuları açarken dikkat edelim.
Taşındı.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap