arkadaşlar sroda çok pis lag var oyuna bile giremiyorum entere basıyom image kod gelmio filan filan ama extraloob.com a son gaz giriyo 😄 nede sorun var acaba
Benim Netttemi sorun var srodamı
· 5 Replies · 880 views 0 reading
5 Replies
bn 2 kere dc yedim daha snraki 2 deneyişimdede tekte girdim(presiz)palavra deil bnde inanamadm
M
Misproject
⭐ 19y
bnm de öle image codu bile gelmiyodu ama girdim sonra
goldfarmerler yine doluştular galiba serverlara
Beyler Gene C7 vermeye Başladı... Bir Cumartesi Daha Gitti Ne yazıkki 🙄 :?!
Log in to write a reply.
Log In