1.
- Resim Silinmiş.
2.
- Resim Silinmiş.
Hangisi daha güzel olmuş ?
Benim Çalışmam
· 9 Replies · 1.4K views 0 reading
9 Replies
valla ikisinide göremediğim için bişey söylüyemicem
düzelttim özür dilerim
alttaki daha güzel gözüküyor lakin hiç bir fark yok aralarında
baya fark var ya :S
Böyle bir resimde üsteki daha yani çok az daha karanlık verilmiş bu tür resimde üstteki daha iyi olur.
imza yapıyım diye yaptım baya büyük oldu küçültemiyorum şimdide 😞
alttaki 4ever 😄
sunları küçültmeye yardım edebilcek yokmu imza yapıcamda 😞
Log in to write a reply.
Log In