Icerige atla
Extraloob

Ben bot muyum yoksa?

· 27 Yanıt · 3.3K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
O
#21
Çokta kötüymüş 😁
J
Jigsaw ⭐ 19y
#22
yha bişey sorcam o google bot fln ne oluyo :S

Google'ın programı siteyi geziyor ve aramasına ekliyor. Sitemiz de programın şu an bizim sitemizde aktif olduğunu gösteriyor. Her bot char kasan bot değildir. 😜 Google'a da sitemizin varlığını ve bilgilerini cinler yollamıyor.
D
drotalion ⭐ 19y
#23
LOL global modden sonra global bot XD
M
mert5100 ⭐ 19y
#24
Heyt ulen ne zmnlardı Çin malı gibi bnm nikin benzerini yapıyorlardı...
Bkz:mErt5100,m3rt5100,mert2150,mart5100,mret5100... 😁
Ben bunların siteye girip neden böle yaptıklarını sorana kadar 😁
Q
Quincey ⭐ 18y
#25
puhaha exl e bedava veriyosun değilmi ben alcmda .D
C
CasH_87 ⭐ 19y
#26
Yarın Bizide Bot yaparLar 😊
M
MepLiS ⭐ 18y
#27
😄 ŞÖHRET OLMUŞSUN BİR İMZA WERIRMISN 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: