http://www.youtube.com/watch?v=xTlhH9nLtIQBuda Gençlerin yorumu ...
http://www.facebook.com/video/video.php?v=101900023172177
http://www.youtube.com/watch?v=xTlhH9nLtIQfacebook'daki video biraz daha kısa olsaydı iyi olurdu aslında çok abartılmış :P
facebook'daki video biraz daha kısa olsaydı iyi olurdu aslında çok abartılmış :P
Bence sahne daha abartılı ^^
Face'teki adamın amacı dalga olduğu için abartmış :D
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap