Taktik falan yokkk,ben +6 için 3 +5 yaktıydım yine olmadı seninki sadece ballı silah:D bazı itemler böyle oluyor bazılarıda 100 tane bile yaksan tutmuyor
+ basma serüvenim :P
· 36 Yanıt · 4.1K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
_
_CheGuevara
⭐ 16y
bro + basacam derken b*ka basma da 😆 kalsın böyle bence makara:
makara: makara: makara: makara: makara: 💃 💃
13k sp varmış zaten skilleri ne kadar bozabilirlerki :S
13k sp varmış zaten skilleri ne kadar bozabilirlerki :S
o 13k skilleri ff yapmaya yarayacaktı. O kadar skill 0latıcı vardı. Tüm skiller indirilip o artan sp ile rastgele skiller açılmış. Ne kadar bozabilirlerki demesi kolay.
[F New]Solo Gitarist
13k sp varmış zaten skilleri ne kadar bozabilirlerki :S
o 13k skilleri ff yapmaya yarayacaktı. O kadar skill 0latıcı vardı. Tüm skiller indirilip o artan sp ile rastgele skiller açılmış. Ne kadar bozabilirlerki demesi kolay.
Bunu yaptığına göre demekki bir düşmanın soymuş.
13k sp varmış zaten skilleri ne kadar bozabilirlerki :S
o 13k skilleri ff yapmaya yarayacaktı. O kadar skill 0latıcı vardı. Tüm skiller indirilip o artan sp ile rastgele skiller açılmış. Ne kadar bozabilirlerki demesi kolay.
Bunu yaptığına göre demekki bir düşmanın soymuş.
http://www.rev6.com/player/hera/ZickZilla.html
serverda tek 90+8 staff bende vardı. millet +7den yukarısını basmaya yememiş sanırsam. bu adam çalmış staffı. iyi de ben bu nicki hayatımda ilk kez görüyorum
[F New]Solo Gitarist
Son zamanlarda hiç stall'a girip item çektinmi?
90 lvl hands aldım o da stall network ile.
[F New]Solo Gitarist
Seni soyan kişi satmış olabilir 😳
ps:Stalldan v.s. virüs yollanamaz bence pc'nde keylogger var.İtemların gitmiş mi?
Geçiş olsun 😢
ps:Stalldan v.s. virüs yollanamaz bence pc'nde keylogger var.İtemların gitmiş mi?
Geçiş olsun 😢

Seni soyan kişi satmış olabilir 😳
ps:Stalldan v.s. virüs yollanamaz bence pc'nde keylogger var.İtemların gitmiş mi?
Geçiş olsun 😢
Stall'dan ve Exchange'den eskiden IP alınıyordu ama artık alınmaya çalışıldığında Joymax'ın IP havuzu araya giriyor ve yanlış IP alıyorsun. Ama bir yolu daha var Itemin data'sına bulaştırıyorlar virüsü sen adamın stall'ına girip çekersen soyuluyorsun.
Ha bu arada MSN'den tanımadığın birisi sana link gönderdimi ? Meta olabilir onlada soyulmuş olabilirsin.
P
Poker Face
⭐ 19y
Çalma , scammer , pk vs vs olaylarından oyunun tadı kalmıyor.
Seni soyan kişi satmış olabilir 😳
ps:Stalldan v.s. virüs yollanamaz bence pc'nde keylogger var.İtemların gitmiş mi?
Geçiş olsun 😢
Staff, para, lucky powderlar ve elixir weaponlar gitmiş 🙄
Seni soyan kişi satmış olabilir 😳
ps:Stalldan v.s. virüs yollanamaz bence pc'nde keylogger var.İtemların gitmiş mi?
Geçiş olsun 😢
Stall'dan ve Exchange'den eskiden IP alınıyordu ama artık alınmaya çalışıldığında Joymax'ın IP havuzu araya giriyor ve yanlış IP alıyorsun. Ama bir yolu daha var Itemin data'sına bulaştırıyorlar virüsü sen adamın stall'ına girip çekersen soyuluyorsun.
Ha bu arada MSN'den tanımadığın birisi sana link gönderdimi ? Meta olabilir onlada soyulmuş olabilirsin.
msne giremiyorum ki uzun zamandır. pcyi formatladığımdan beri ilk kez dün girdim.
Çalma , scammer , pk vs vs olaylarından oyunun tadı kalmıyor.aynen. staff ile atak yapamadım hiç, damage deneyemedim. + basıp hemen evden çıktım.
[F New]Solo Gitarist
Bence Taktik diye birşey yok önemli olan o anlık lag olmaması ve birazcıkta itemin ve kendinizin şansı sehir içinde sehir dısında farketmiyore bence + basmak 😊 öreneği aşagıdadır 😉
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
Sence olmaz bence olur. Şimdi oturup bunun tartışmasını mı yapacağız 😜
[F New]Solo Gitarist
Sence olmaz bence olur. Şimdi oturup bunun tartışmasını mı yapacağız :P
Niye tartısııcaz ki burda fikirlerimizi beyan ediyoruz herkez +8 basamaz sonucta yani 🍺
C
CheckPoint_
⭐ 17y
Hayırlı olsun
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap