Icerige atla
Extraloob

+ basma serüvenim :P

· 36 Yanıt · 4.1K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
O
orhan09 ⭐ 17y
#21
Taktik falan yokkk,ben +6 için 3 +5 yaktıydım yine olmadı seninki sadece ballı silah:D bazı itemler böyle oluyor bazılarıda 100 tane bile yaksan tutmuyor
_
#22
bro + basacam derken b*ka basma da 😆 kalsın böyle bence makara:



makara: makara: makara: makara: makara: 💃 💃
_
_space_ ⭐ 17y
#23
13k sp varmış zaten skilleri ne kadar bozabilirlerki :S
.NET
.NET OP ⭐ 19y
#24
13k sp varmış zaten skilleri ne kadar bozabilirlerki :S

o 13k skilleri ff yapmaya yarayacaktı. O kadar skill 0latıcı vardı. Tüm skiller indirilip o artan sp ile rastgele skiller açılmış. Ne kadar bozabilirlerki demesi kolay.
[F New]Solo Gitarist
S
Serj ⭐ 18y
#25
13k sp varmış zaten skilleri ne kadar bozabilirlerki :S

o 13k skilleri ff yapmaya yarayacaktı. O kadar skill 0latıcı vardı. Tüm skiller indirilip o artan sp ile rastgele skiller açılmış. Ne kadar bozabilirlerki demesi kolay.


Bunu yaptığına göre demekki bir düşmanın soymuş.
.NET
.NET OP ⭐ 19y
#26
13k sp varmış zaten skilleri ne kadar bozabilirlerki :S

o 13k skilleri ff yapmaya yarayacaktı. O kadar skill 0latıcı vardı. Tüm skiller indirilip o artan sp ile rastgele skiller açılmış. Ne kadar bozabilirlerki demesi kolay.


Bunu yaptığına göre demekki bir düşmanın soymuş.

http://www.rev6.com/player/hera/ZickZilla.html
serverda tek 90+8 staff bende vardı. millet +7den yukarısını basmaya yememiş sanırsam. bu adam çalmış staffı. iyi de ben bu nicki hayatımda ilk kez görüyorum
[F New]Solo Gitarist
S
Serj ⭐ 18y
#27
Son zamanlarda hiç stall'a girip item çektinmi?
.NET
.NET OP ⭐ 19y
#28
90 lvl hands aldım o da stall network ile.
[F New]Solo Gitarist
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#29
Seni soyan kişi satmış olabilir 😳
ps:Stalldan v.s. virüs yollanamaz bence pc'nde keylogger var.İtemların gitmiş mi?
Geçiş olsun 😢
S
Serj ⭐ 18y
#30
Seni soyan kişi satmış olabilir 😳
ps:Stalldan v.s. virüs yollanamaz bence pc'nde keylogger var.İtemların gitmiş mi?
Geçiş olsun 😢


Stall'dan ve Exchange'den eskiden IP alınıyordu ama artık alınmaya çalışıldığında Joymax'ın IP havuzu araya giriyor ve yanlış IP alıyorsun. Ama bir yolu daha var Itemin data'sına bulaştırıyorlar virüsü sen adamın stall'ına girip çekersen soyuluyorsun.

Ha bu arada MSN'den tanımadığın birisi sana link gönderdimi ? Meta olabilir onlada soyulmuş olabilirsin.
P
Poker Face ⭐ 19y
#31
Çalma , scammer , pk vs vs olaylarından oyunun tadı kalmıyor.
.NET
.NET OP ⭐ 19y
#32
Seni soyan kişi satmış olabilir 😳
ps:Stalldan v.s. virüs yollanamaz bence pc'nde keylogger var.İtemların gitmiş mi?
Geçiş olsun 😢

Staff, para, lucky powderlar ve elixir weaponlar gitmiş 🙄
Seni soyan kişi satmış olabilir 😳
ps:Stalldan v.s. virüs yollanamaz bence pc'nde keylogger var.İtemların gitmiş mi?
Geçiş olsun 😢


Stall'dan ve Exchange'den eskiden IP alınıyordu ama artık alınmaya çalışıldığında Joymax'ın IP havuzu araya giriyor ve yanlış IP alıyorsun. Ama bir yolu daha var Itemin data'sına bulaştırıyorlar virüsü sen adamın stall'ına girip çekersen soyuluyorsun.

Ha bu arada MSN'den tanımadığın birisi sana link gönderdimi ? Meta olabilir onlada soyulmuş olabilirsin.

msne giremiyorum ki uzun zamandır. pcyi formatladığımdan beri ilk kez dün girdim.
Çalma , scammer , pk vs vs olaylarından oyunun tadı kalmıyor.
aynen. staff ile atak yapamadım hiç, damage deneyemedim. + basıp hemen evden çıktım.
[F New]Solo Gitarist
T
Tengrİ ⭐ 19y
#33
Bence Taktik diye birşey yok önemli olan o anlık lag olmaması ve birazcıkta itemin ve kendinizin şansı sehir içinde sehir dısında farketmiyore bence + basmak 😊 öreneği aşagıdadır 😉

- Resim Silinmiş.
.NET
.NET OP ⭐ 19y
#34
Sence olmaz bence olur. Şimdi oturup bunun tartışmasını mı yapacağız 😜
[F New]Solo Gitarist
T
Tengrİ ⭐ 19y
#35
Sence olmaz bence olur. Şimdi oturup bunun tartışmasını mı yapacağız :P



Niye tartısııcaz ki burda fikirlerimizi beyan ediyoruz herkez +8 basamaz sonucta yani 🍺
C
#36
Hayırlı olsun

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: