madem Türksün göster ürksün yani zekanı :D:D
Başlık Bulamadım Vallahi :)
· 32 Yanıt · 2.5K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
hahah 😄
.
..*By_WaWee...
⭐ 18y
hehehehe
türk insanı 😁 😁
+1907 ☕
kanımızda war :evil: 😁 🙄
S
SleepWalkeR
⭐ 19y
ama normal ve olması gereken birşey bu, yani bizim en düşük aldığımız maaş asgari ücret 600 ytl civarında gezerken, adamlar 600 ytl yi 3-5 günde kazanıyorlar, adam orda aylık alıyo 3000 euro yu geliyo buraya burda harcıyo, aslında birkaç şey haricinde ucuz bir ülkeyiz ama maaşlar da yok denecek kadar az :S
Îşte Türkün gücü 😄
T
thaemirhaeN_
⭐ 18y
We Love Tourists 😄
para yapmanin yollari
Aç-herif
N
NephilimAngel
⭐ 19y
xD ne diyim tursitlere çifte sdandart
baslıkda öel olabilir xD
baslıkda öel olabilir xD
zuhaha:D
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap