Icerige atla
Extraloob

Başlık Bulamadım Vallahi :)

· 32 Yanıt · 2.5K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
T
trexmad ⭐ 18y
#21
madem Türksün göster ürksün yani zekanı :D:D
B
bahrey ⭐ 19y
#22
hahah 😄
.
#23
hehehehe
M
mesut_xD ⭐ 18y
#24
türk insanı 😁 😁

+1907 ☕
F
F34RL3SS ⭐ 19y
#25
kanımızda war :evil: 😁 🙄
S
#26
ama normal ve olması gereken birşey bu, yani bizim en düşük aldığımız maaş asgari ücret 600 ytl civarında gezerken, adamlar 600 ytl yi 3-5 günde kazanıyorlar, adam orda aylık alıyo 3000 euro yu geliyo buraya burda harcıyo, aslında birkaç şey haricinde ucuz bir ülkeyiz ama maaşlar da yok denecek kadar az :S
W
WesT ⭐ 18y
#27
Îşte Türkün gücü 😄
T
#28
We Love Tourists 😄
K
karamanli ⭐ 19y
#29
para yapmanin yollari
M
MurderBoy ⭐ 18y
#30
Aç-herif
N
#31
xD ne diyim tursitlere çifte sdandart


baslıkda öel olabilir xD
A
anıl__ ⭐ 18y
#32
zuhaha:D

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: