Konunun yeri için üzgünüm ama Euro topiciyle kimse ilgilenmiyor..
Arkadaşlar bardın skillerinin en alt serisi yani Dancing Concert serisindeki skilleri kullanamıyorum. Skille bastığımda "Can only used within music play area" diyor. Hiç bişi anlamadım. Skiller çok güzel kullanmak istiyorum kesinlikle. Yarım ederseniz çok memnun olucam. Teşekkürler.
Bard'da Kullanamadığım Skiller Var
· 6 Replies · 1.9K views 0 reading
6 Replies
bazı skiller var eline değişik silah aldıgın zaman skil gider. onlardan dır bende bard kullanıyorum yan skil olarak sadece noise ve moving harici kulllanmıyourm.
bazı skiller var eline değişik silah aldıgın zaman skil gider. onlardan dır bende bard kullanıyorum yan skil olarak sadece noise ve moving harici kulllanmıyourm.
Arkadaşım biliyorum o dediğin olayı ama mevzu o deil, skilli hiç açamıyorum, açıyorumda sonradan yok oluyo deil yane, ahh bi açabilsemde yok olsa keşke..
Yardım lütfen Embarassed
Arkadaşım o skilleri kullanman için yanında 1 tane daha Bard char olması gerekmekte...Yani 2 tane bard char olmadan dancing concert serisini kullanamazsın.
Örneğin;Dancing of Valor'un aktif olabilmesi için önce diğer Bard'ın Guard Tambour ya da Mana tambour basması gerekli. Daha sonra sen dancing concert serisinden istediğini attıktan sonra hit march da atabilirsin.
Bu arada bu skilleri kullandıktan sonra oturmazsanız MP niz biter,skill bi süre sonra kaybolur.
Örneğin;Dancing of Valor'un aktif olabilmesi için önce diğer Bard'ın Guard Tambour ya da Mana tambour basması gerekli. Daha sonra sen dancing concert serisinden istediğini attıktan sonra hit march da atabilirsin.
Bu arada bu skilleri kullandıktan sonra oturmazsanız MP niz biter,skill bi süre sonra kaybolur.
Arkadaşım o skilleri kullanman için yanında 1 tane daha Bard char olması gerekmekte...Yani 2 tane bard char olmadan dancing concert serisini kullanamazsın.
Örneğin;Dancing of Valor'un aktif olabilmesi için önce diğer Bard'ın Guard Tambour ya da Mana tambour basması gerekli. Daha sonra sen dancing concert serisinden istediğini attıktan sonra hit march da atabilirsin.
Bu arada bu skilleri kullandıktan sonra oturmazsanız MP niz biter,skill bi süre sonra kaybolur.
Sağol kardeşim..
O skiller yaşmış ya kimse bard açmıyoki bardı bulcamda party yapcazda skill bascakda oturcakda...
puffffffff ölme eşşeim ölme.. Evil or Very Mad
Arkadaşım o skilleri kullanman için yanında 1 tane daha Bard char olması gerekmekte...Yani 2 tane bard char olmadan dancing concert serisini kullanamazsın.
Örneğin;Dancing of Valor'un aktif olabilmesi için önce diğer Bard'ın Guard Tambour ya da Mana tambour basması gerekli. Daha sonra sen dancing concert serisinden istediğini attıktan sonra hit march da atabilirsin.
Bu arada bu skilleri kullandıktan sonra oturmazsanız MP niz biter,skill bi süre sonra kaybolur.
Sağol kardeşim..
O skiller yaşmış ya kimse bard açmıyoki bardı bulcamda party yapcazda skill bascakda oturcakda...
puffffffff ölme eşşeim ölme.. Evil or Very Mad
Ben çok güzel kullanıyorum o skilleri.Guild içi parti yapıyoruz. 1071(Wizard/cleric),1072(Rogue/Bard),1073(Warrior/Bard),AspriN(Warrior/Warlock), ...........
1071 kasan eleman; 1072-1073 Guard tambour/mana tambour, Dancing of Magic,Hit march ;AspriN de magical fence, physical fence atıyor. Gel de öldür 1071'i Twisted Evil
Lv 72'de 2 tane Devil Eye party giant ve saz arkadaşlarını kesiyordum. Mr. Green
Log in to write a reply.
Log InBenzer Konular
WTS 130 LW NUKER BELLONA DA CHAR DA DEVİL VAR SKILLER FUL 130 LW DRES PRE SILVER BUF FIYAT ATIN ÖZELDEN WP DEN KONUŞALIM Dagger-Bard Yapılandırma Acil Lazım Rogue Bard da Olabilir.. Silkroad'da lag mı var? Yoksa bende mi sorun var? Mena da 80 LwL Wızz-Bard Argos da takaslıktır..! Var mısın ? Yok musun ?'da Hile mi var?