Icerige atla
Extraloob

Bardak altlığı koleksiyonu

· 8 Yanıt · 11K görüntüleme
A
Absence OP ⭐ 19y
#1
Selamlar tospikler napıyosunuz bakalım 😄 özledim valla buraları
Geçen yaz hararetle koleksiyon yapmaya başladım 🍺 durulmuştum benim vasıtamla başlayan bir arkadaşımın bugün kendi koleksiyonunu getirip göstermesi gözlerimi yaşarttı ve aşkımı depreştirdi. bilmiyorum aranızda yapan var mıdır ☕ fazlalıklarınızı gönül rahatlığıyla alabilir yada kendi fazlalıklarımla takas edebilirim



8 Yanıt
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#2
Bro seni buralarda görmek ne güzel 😊 Değişik bir çalışma olmuş ilk kez böyle bir kolleksiyon duydum. Tek merakım; onları çalıyor musun gittiğin cafelerden barlardan ? 😁
Special thx to Flexi
A
Absence OP ⭐ 19y
#3
Bu mesaj Lenneth rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bro seni buralarda görmek ne güzel 😊 Değişik bir çalışma olmuş ilk kez böyle bir kolleksiyon duydum. Tek merakım; onları çalıyor musun gittiğin cafelerden barlardan ? 😁

bakma aktif olmadığıma arada bakıyorum buraya okadar zamanım geçti. hem de ne çalmak başlarda sadece çalmak tı sonraları yetinemedim gidip kasadan istiyorum
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#4
Bu mesaj Absence rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Lenneth rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bro seni buralarda görmek ne güzel 😊 Değişik bir çalışma olmuş ilk kez böyle bir kolleksiyon duydum. Tek merakım; onları çalıyor musun gittiğin cafelerden barlardan ? 😁

bakma aktif olmadığıma arada bakıyorum buraya okadar zamanım geçti. hem de ne çalmak başlarda sadece çalmak tı sonraları yetinemedim gidip kasadan istiyorum


Bro sen işi bildiğin yüzsüzlüğe vurmuşsun ya makara: 😜
Special thx to Flexi
M
Mirage ⭐ 19y
#5
Adam ağır işsiz 😜
A
Absence OP ⭐ 19y
#6
İzninizle hortlatıyorum :D
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#7
Hortting 😄
Special thx to Flexi
.NET
.NET ⭐ 19y
#8
Taksim mköyden falan çalabilirim ben de senin için

[ Mesaj mobilden gonderildi iPhone ] mobile
[F New]Solo Gitarist

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: