Icerige atla
Extraloob

Bana Özel Reset :D

· 10 Replies · 1.2K views
X
XipeHocter OP ⭐ 19y
#1
S.a Arkadaşlar Bende Şu Hatayı Veriyor ;


- Resim Silinmiş.


Bu Şekilde Hata Verince Reset Olmuş oluyor 1 Saatten Beri Geçmedi Rev6 dan Bakıyorum Serverda Kaç Kişi Var Diye Neptune = 3504 Very Happy Niye Ben Giremiyorum Arkadaşlar Yoksa Şuan Herkeste Yukardaki Hatayımı Veriyor ?


Yardım cı Olursanız Sevinirim ! ...

İyi Akşamalar

Saygılarımla...
10 Replies
C
Caprice ⭐ 19y
#2

S.a Arkadaşlar Bende Şu Hatayı Veriyor ;


- Resim Silinmiş.


Bu Şekilde Hata Verince Reset Olmuş oluyor 1 Saatten Beri Geçmedi Rev6 dan Bakıyorum Serverda Kaç Kişi Var Diye Neptune = 3504 Very Happy Niye Ben Giremiyorum Arkadaşlar Yoksa Şuan Herkeste Yukardaki Hatayımı Veriyor ?


Yardım cı Olursanız Sevinirim ! ...

İyi Akşamalar

Saygılarımla...

AgBOT Kullanıyomusun?
X
XipeHocter OP ⭐ 19y
#3
Evet Yeni Başladım Nerden Bildin Mr. Green
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#4
medyum kendisi Mr. Green
Special thx to Flexi
C
Caprice ⭐ 19y
#5
LoL Mr. Green Bilmicek bişi yokki nurector'u açıcaksın ardından agbotu sonra giriceksin oyuna..Bunları yapmassan Hep o hatayı yersin.. Wink
X
XipeHocter OP ⭐ 19y
#6
Ya Neden Kaynaklanıo Bu Hata Herkes giriomuş :Sordum Ben Giremiom Sad Evil or Very Mad
C
Caprice ⭐ 19y
#7

LoL Mr. Green Bilmicek bişi yokki nurector'u açıcaksın ardından agbotu sonra giriceksin oyuna..Bunları yapmassan Hep o hatayı yersin.. Wink

Dediğimi İyi oku..
X
XipeHocter OP ⭐ 19y
#8

LoL Mr. Green Bilmicek bişi yokki nurector'u açıcaksın ardından agbotu sonra giriceksin oyuna..Bunları yapmassan Hep o hatayı yersin.. Wink



Sağol alone pekii ben nasıl kaldırıccam bu agbotu
C
Caprice ⭐ 19y
#9


LoL Mr. Green Bilmicek bişi yokki nurector'u açıcaksın ardından agbotu sonra giriceksin oyuna..Bunları yapmassan Hep o hatayı yersin.. Wink



Sağol alone pekii ben nasıl kaldırıccam bu agbotu

Yüklenmişi hazır hala duryomu torrentte falan..
DukeNukem
DukeNukem ⭐ 19y
#10
Neptune Ne Zmn 3500 Olmuş yAv Mr. Green

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: