S.a Arkadaşlar Bende Şu Hatayı Veriyor ;
- Resim Silinmiş.
Bu Şekilde Hata Verince Reset Olmuş oluyor 1 Saatten Beri Geçmedi Rev6 dan Bakıyorum Serverda Kaç Kişi Var Diye Neptune = 3504 Very Happy Niye Ben Giremiyorum Arkadaşlar Yoksa Şuan Herkeste Yukardaki Hatayımı Veriyor ?
Yardım cı Olursanız Sevinirim ! ...
İyi Akşamalar
Saygılarımla...
Bana Özel Reset :D
· 10 Replies · 1.2K views 0 reading
10 Replies
S.a Arkadaşlar Bende Şu Hatayı Veriyor ;
- Resim Silinmiş.
Bu Şekilde Hata Verince Reset Olmuş oluyor 1 Saatten Beri Geçmedi Rev6 dan Bakıyorum Serverda Kaç Kişi Var Diye Neptune = 3504 Very Happy Niye Ben Giremiyorum Arkadaşlar Yoksa Şuan Herkeste Yukardaki Hatayımı Veriyor ?
Yardım cı Olursanız Sevinirim ! ...
İyi Akşamalar
Saygılarımla...
AgBOT Kullanıyomusun?
Evet Yeni Başladım Nerden Bildin Mr. Green
medyum kendisi Mr. Green
Special thx to FlexiLoL Mr. Green Bilmicek bişi yokki nurector'u açıcaksın ardından agbotu sonra giriceksin oyuna..Bunları yapmassan Hep o hatayı yersin.. Wink
Ya Neden Kaynaklanıo Bu Hata Herkes giriomuş :Sordum Ben Giremiom Sad Evil or Very Mad
LoL Mr. Green Bilmicek bişi yokki nurector'u açıcaksın ardından agbotu sonra giriceksin oyuna..Bunları yapmassan Hep o hatayı yersin.. Wink
Dediğimi İyi oku..
LoL Mr. Green Bilmicek bişi yokki nurector'u açıcaksın ardından agbotu sonra giriceksin oyuna..Bunları yapmassan Hep o hatayı yersin.. Wink
Sağol alone pekii ben nasıl kaldırıccam bu agbotu
LoL Mr. Green Bilmicek bişi yokki nurector'u açıcaksın ardından agbotu sonra giriceksin oyuna..Bunları yapmassan Hep o hatayı yersin.. Wink
Sağol alone pekii ben nasıl kaldırıccam bu agbotu
Yüklenmişi hazır hala duryomu torrentte falan..
Neptune Ne Zmn 3500 Olmuş yAv Mr. Green
Log in to write a reply.
Log In