Jigsaw yanlış düşünüyorsun.Varmı öyle birşey yaw.Adam pm den küfretsin biz yöneticiler pm lerinize karışmıyoruz diyerek adama gık demeyelim.Öyle iş olmaz bende olsam o dakka silerdim hesabını...
BAN konusunda hiçte hassaz degiliz yeter artık
· 34 Yanıt · 3.0K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
Seni ben en az 30 kere banladım trowzeen.hesabını kim açıyor kardeşim senin.banlanma sebebinde küfür biliosun.ayrıca birazdan gene banlanacaksın !
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
Benimde eski üyeliğim de Ö.m den küfür etmişlerdi.Şikayet et butonuna basmıştım.Ama ozaman adam hala ediyordu.Bir konu açtım ben gidiyorum adam bana kufur ediyo hiçbirşey yapılmıyo diye extraloob beni banladı 😁
Eski defterleri karıştırmayalım ben unuttum onlar ^^ hatırlatmayın bana benim ne biçim bi kişilik olduğumu -.-'
Ps:Tekrardan özür diliyorum...
Ps:Tekrardan özür diliyorum...
zaten o nazimtuna yı sevmesdim reklamda yapıyordu banladıgınız iyi olmus
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
Kendinin dediğine göre çok büyük hackerde 😁
Game Designer
⭐ 19y
Kendinin dediğine göre çok büyük hackerde 😁
puhahah haçker 😁 😁
yes.
S
StarkDrache
⭐ 19y
Şimdi Ben İstersem Eğer Bi Mod Veya Admine Küfür Etsem Ama Pm'den Ne Yani Hiç Ceza Almıyacakmyıım.
Saçma....
Durduk yere nie birine küfür edesinki + küfür etmenin bi anlamı yok bence :?
Sadece Sitede Bi Esklik Vardı Onu Vurgulamak İçindi Ama Admin El Attı Sonunda 🎭
S
StarkDrache
⭐ 19y
anında nickin ve tüm mesajların silinecek deneme bile istersen.
Öyle Bişiyi Denemekte İstemem zaten Sadece Bi Eksikliği Vurguluyordumki Sonunda El Attınız 😉
edit by BaTTeRST
ilgilendıgınız ıcın tesekkur ederım
S
StickControl
⭐ 19y
Kendinin dediğine göre çok büyük hackerde 😁
büyük hackerdı bir ban buttonuna gitti 😞 😁
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap