Icerige atla
Extraloob

BAN konusunda hiçte hassaz degiliz yeter artık

· 34 Yanıt · 3.0K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
P
pfffffff ⭐ 19y
#21
Jigsaw yanlış düşünüyorsun.Varmı öyle birşey yaw.Adam pm den küfretsin biz yöneticiler pm lerinize karışmıyoruz diyerek adama gık demeyelim.Öyle iş olmaz bende olsam o dakka silerdim hesabını...
P
pfffffff ⭐ 19y
#22
Seni ben en az 30 kere banladım trowzeen.hesabını kim açıyor kardeşim senin.banlanma sebebinde küfür biliosun.ayrıca birazdan gene banlanacaksın !
B
#23
Benimde eski üyeliğim de Ö.m den küfür etmişlerdi.Şikayet et butonuna basmıştım.Ama ozaman adam hala ediyordu.Bir konu açtım ben gidiyorum adam bana kufur ediyo hiçbirşey yapılmıyo diye extraloob beni banladı 😁
L
Liu ⭐ 19y
#24
Eski defterleri karıştırmayalım ben unuttum onlar ^^ hatırlatmayın bana benim ne biçim bi kişilik olduğumu -.-'
Ps:Tekrardan özür diliyorum...
E
Erroneous ⭐ 18y
#25
zaten o nazimtuna yı sevmesdim reklamda yapıyordu banladıgınız iyi olmus
B
#26
Kendinin dediğine göre çok büyük hackerde 😁
Game Designer
#27
Kendinin dediğine göre çok büyük hackerde 😁


puhahah haçker 😁 😁
yes.
S
#28
Şimdi Ben İstersem Eğer Bi Mod Veya Admine Küfür Etsem Ama Pm'den Ne Yani Hiç Ceza Almıyacakmyıım.
Saçma....

Durduk yere nie birine küfür edesinki + küfür etmenin bi anlamı yok bence :?


Sadece Sitede Bi Esklik Vardı Onu Vurgulamak İçindi Ama Admin El Attı Sonunda 🎭
S
#29
anında nickin ve tüm mesajların silinecek deneme bile istersen.


Öyle Bişiyi Denemekte İstemem zaten Sadece Bi Eksikliği Vurguluyordumki Sonunda El Attınız 😉
Z
ziyanoob ⭐ 18y
#30
edit by BaTTeRST
D
DaRKWaTcH OP ⭐ 19y
#31
ilgilendıgınız ıcın tesekkur ederım
S
#32
Kendinin dediğine göre çok büyük hackerde 😁

büyük hackerdı bir ban buttonuna gitti 😞 😁

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: