Icerige atla
Extraloob

Bakarsanız Sevinirim :)

· 6 Yanıt · 803 görüntüleme
R
R@Do OP ⭐ 19y
#1
Ya konuyu dogru yere mi actım bilmiyorum ama ben gece pc nin fanının kapanmasını istiyorum cok ses yapıyor uyuamıorum pc 15 20 saat acık kaldıgı zamanlar fandan acaip sesler cıkıo beklemeye aldıgımda da internet gidio fanı kapatmak istiorum ama internetin gitmesini istemiorum char botta kalsın istiorum napabilirm yardımlarınız için simdiden cok tesekkürler
6 Yanıt
B
#2
Yeni fan alabilirsin. :?!! 😁
I
#3
Fansız bilgisayar, Afrika'da kürklerle,paltolarla,çoraplarla dolaşmaya benzer. ^^
T
ToRuN ⭐ 18y
#4
Aynen Katılıyorum... 😉 Sen En iyisi ya uykundan yada srodan Taviz ver.. 😉
S
Stres ⭐ 18y
#5
Kuzey kutbunda -60 derecelik bir alanda kasmaya gidersen sorunun ortadan kalkar 😄 fansız kullanabilirsin ama senin halin o derecede ne olur onu bilmem 😄
S
sorale ⭐ 19y
#6
Kasanı al yanına civarda bir bisikletçiye yada motorsiklet tamircisi varsa ona git onlarda hava kompresörü oluyo orada o hava tabancası ile pc nin arkasında ki fan boşluğundan içeri güzelce hava sık tozlar olabildiğince dışarı çıksın aynı şekilde işlemci fanına da uygularsan pc yan kapağını açıp iyi olur genelde o tozlar birikince ses yapmaya başlıyor fan lar

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: