benim çok büyük bi sorunum var exploler kendi kendine kapanıyor napmalıyım şu anda virus taratıyom acaba virüsmüdür
bakarmısınız?
· 11 Yanıt · 1.0K görüntüleme 0 okuyor
11 Yanıt
M
MassiveAttack
⭐ 19y
Büyük ihtimalle spy tracking cookie gibi bişeydir..
Virüs taramasından sonuç alamazsan : ad-aware ya da spybot kur tarat..
İşlemlerden sonra İexploreri yeniden kurmanı tavsiye ederim..
Virüs taramasından sonuç alamazsan : ad-aware ya da spybot kur tarat..
İşlemlerden sonra İexploreri yeniden kurmanı tavsiye ederim..
firefox yükle 😁
zaten firefox kullanıyom ve aniden kapanıyor bugün yeni başladı ilk sroyu açtığımda kapandı girdim sroya requesting diyor image code çıkmıyor ama internet var ve bağlı
ad-aware ya da spybot
ikisi arasında bi fark var mı ad-adwareyi bilmiyorum spybotu kuruyorum ad-adwareyi kurmama gerek var mı
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
Başka tarayıcı kullandınmı ? Aynı sorun varmı ?
evet ercan başka tarayıcıdada aynı sorun varmış, mesajlardada yazmış arkadaşımız.
Şimdi senin sorununa.Metalmilita sağolsun biraz yardımcı olmaya çalışmış.
Benim imzamdaki hacklendiğinizi nasıl anlarsınız diye bir bölüm var, oraya gir orada biraz takıl, yazdıklarımı adım adım yap, geçer.
Şimdi senin sorununa.Metalmilita sağolsun biraz yardımcı olmaya çalışmış.
Benim imzamdaki hacklendiğinizi nasıl anlarsınız diye bir bölüm var, oraya gir orada biraz takıl, yazdıklarımı adım adım yap, geçer.
evet ercan başka tarayıcıdada aynı sorun varmış, mesajlardada yazmış arkadaşımız.
Şimdi senin sorununa.Metalmilita sağolsun biraz yardımcı olmaya çalışmış.
Benim imzamdaki hacklendiğinizi nasıl anlarsınız diye bir bölüm var, oraya gir orada biraz takıl, yazdıklarımı adım adım yap, geçer.
birde drotalion kardeşim senin bilgisayarı %150 hızlandıran programlari yükledim 1 gün sonra böyle oldu senin programlarda bi sorun olabilir mi tabikide seni şikayet yada rencide etmek gibi bi niyetim yok bi bakarsan sevinirim
hayır öyle birşeyde algılamadım zaten.
Biryerde bir hata yapıyorsundur. Biri vardı, adını unuttum, onu yaptığımdan beri start menü çalışmıyor diyordu, cacheman XP yi sildi, yükledi oldu.
Biryerde bir hata yapıyorsundur. Biri vardı, adını unuttum, onu yaptığımdan beri start menü çalışmıyor diyordu, cacheman XP yi sildi, yükledi oldu.
cachemanXP yi sildim aynı şey oldu bidaha yüklesem geçer mi?
tamam geçti sadece sroyu açarken kapanıyor sonra yine açılıyor sorun kalmadı
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap