Icerige atla
Extraloob

bakarmısınız?

· 11 Yanıt · 1.0K görüntüleme
R
Rhea OP ⭐ 19y
#1
benim çok büyük bi sorunum var exploler kendi kendine kapanıyor napmalıyım şu anda virus taratıyom acaba virüsmüdür
11 Yanıt
M
#2
Büyük ihtimalle spy tracking cookie gibi bişeydir..

Virüs taramasından sonuç alamazsan : ad-aware ya da spybot kur tarat..

İşlemlerden sonra İexploreri yeniden kurmanı tavsiye ederim..
J
Jim ⭐ 18y
#3
firefox yükle 😁
R
Rhea OP ⭐ 19y
#4
zaten firefox kullanıyom ve aniden kapanıyor bugün yeni başladı ilk sroyu açtığımda kapandı girdim sroya requesting diyor image code çıkmıyor ama internet var ve bağlı
R
Rhea OP ⭐ 19y
#5
ad-aware ya da spybot

ikisi arasında bi fark var mı ad-adwareyi bilmiyorum spybotu kuruyorum ad-adwareyi kurmama gerek var mı
B
#6
Başka tarayıcı kullandınmı ? Aynı sorun varmı ?
D
drotalion ⭐ 19y
#7
evet ercan başka tarayıcıdada aynı sorun varmış, mesajlardada yazmış arkadaşımız.

Şimdi senin sorununa.Metalmilita sağolsun biraz yardımcı olmaya çalışmış.

Benim imzamdaki hacklendiğinizi nasıl anlarsınız diye bir bölüm var, oraya gir orada biraz takıl, yazdıklarımı adım adım yap, geçer.
R
Rhea OP ⭐ 19y
#8
evet ercan başka tarayıcıdada aynı sorun varmış, mesajlardada yazmış arkadaşımız.

Şimdi senin sorununa.Metalmilita sağolsun biraz yardımcı olmaya çalışmış.

Benim imzamdaki hacklendiğinizi nasıl anlarsınız diye bir bölüm var, oraya gir orada biraz takıl, yazdıklarımı adım adım yap, geçer.

birde drotalion kardeşim senin bilgisayarı %150 hızlandıran programlari yükledim 1 gün sonra böyle oldu senin programlarda bi sorun olabilir mi tabikide seni şikayet yada rencide etmek gibi bi niyetim yok bi bakarsan sevinirim
D
drotalion ⭐ 19y
#9
hayır öyle birşeyde algılamadım zaten.

Biryerde bir hata yapıyorsundur. Biri vardı, adını unuttum, onu yaptığımdan beri start menü çalışmıyor diyordu, cacheman XP yi sildi, yükledi oldu.
R
Rhea OP ⭐ 19y
#10
cachemanXP yi sildim aynı şey oldu bidaha yüklesem geçer mi?
R
Rhea OP ⭐ 19y
#11
tamam geçti sadece sroyu açarken kapanıyor sonra yine açılıyor sorun kalmadı

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: