ben Torque kullanıyorumda Şu Swap to client özelliği olanı fakat 2 chara girmek istiyorum onu nasıL yapabilirim. 1. ciyi giriyor 2.ciye girmeye çalışınca 2. kapanıor
Babanın Hayrına Bir Yardım ed kardeşim x)
· 2 Yanıt · 1.5K görüntüleme 0 okuyor
2 Yanıt
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap