2 tane pc var bnde ve 2 tane modem(biri Ethernet diğeri USB)
sorum şu; aynı hat üzerine 2 ayrı modem bağlarsam biri bi pc ye diğeri bi pc ye her pc den agbot kullanabilrimiyim İpler aynımı olur?
Ps: konuyu nereye açıcam bilemedim :S
Aynı hat üzerinden 2 Pc ye net bağlama (Bkz.)
· 1 Yanıt · 1.6K görüntüleme 0 okuyor
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap