Arkadaşlar silkroadın optionsdan sesini kapatıyorum , ekran kalitesini medium yapıyorum ama tekrar girip çıkınca hight ve en yüksek değerlere gelio , sesde açılıo sonra çıkıp girince ! sizdede bu sorun varmı acaba 😕
Ayar Problemi
· 12 Yanıt · 1.5K görüntüleme 0 okuyor
12 Yanıt
Oyuna girip yapıcaksın.
zaten oyundan yapıyorum
zaten oyundan yapıyorum
oyuna botsuz olarak gir istediğin şekilde ayarla oyundan çık, sonra botla gir
umarım olur ben bu yöntemle hallediyorum
bot kullanmıyorsan bilgisayarında deepfreeze yüklü olabilir...proramı kapat oyuna girip ayarlarına yap.ardından programı aç sanırım geçecektir...
ps:direk işlemi sonlandırıyorsan böyle olması normaldir...işlemden sonlandırmamanızı tavsiye ederim 👍
ps:direk işlemi sonlandırıyorsan böyle olması normaldir...işlemden sonlandırmamanızı tavsiye ederim 👍
Setting klasörünü sil nasıl istersen öyle ayar çek.
sro tıkla start yapma sol taraftakı optıons'a gel ordan soundu off yap ardında ok de bidaha hiçbir türlü ses çıkmaz
_
_Umitsiz_Vaka_
⭐ 17y
up
Setting klasörünü sil nasıl istersen öyle ayar çek.
öyle bir klasör yok :S
o zaman sen öyle bir klasör aç kesin olacaktır...
Setting klasörünü sil nasıl istersen öyle ayar çek.
öyle bir klasör yok :S
Olmak zorunda ^^
Yoksa "Setting" adlı bir klasör aç birkaç ayar değiştir sonra setting klasörünü sil ozaman sorun düzelecektir.
tmm klasörü açtıkdan sonra sorun düzeldi teşekkür ederim herkese 😘
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap