Icerige atla
Extraloob

Ayar Problemi

· 12 Yanıt · 1.5K görüntüleme
J
Jaysean OP ⭐ 18y
#1
Arkadaşlar silkroadın optionsdan sesini kapatıyorum , ekran kalitesini medium yapıyorum ama tekrar girip çıkınca hight ve en yüksek değerlere gelio , sesde açılıo sonra çıkıp girince ! sizdede bu sorun varmı acaba 😕
12 Yanıt
B
BoOoOS ⭐ 17y
#2
Oyuna girip yapıcaksın.
J
Jaysean OP ⭐ 18y
#3
zaten oyundan yapıyorum
B
baris406 ⭐ 18y
#4
zaten oyundan yapıyorum


oyuna botsuz olarak gir istediğin şekilde ayarla oyundan çık, sonra botla gir
umarım olur ben bu yöntemle hallediyorum
N
NiGHTMaRe ⭐ 18y
#5
bot kullanmıyorsan bilgisayarında deepfreeze yüklü olabilir...proramı kapat oyuna girip ayarlarına yap.ardından programı aç sanırım geçecektir...

ps:direk işlemi sonlandırıyorsan böyle olması normaldir...işlemden sonlandırmamanızı tavsiye ederim 👍
R
Rhea ⭐ 19y
#6
Setting klasörünü sil nasıl istersen öyle ayar çek.
S
Shoot'Em ⭐ 17y
#7
sro tıkla start yapma sol taraftakı optıons'a gel ordan soundu off yap ardında ok de bidaha hiçbir türlü ses çıkmaz
_
#8
up
J
Jaysean OP ⭐ 18y
#9
Setting klasörünü sil nasıl istersen öyle ayar çek.

öyle bir klasör yok :S
N
NiGHTMaRe ⭐ 18y
#10
o zaman sen öyle bir klasör aç kesin olacaktır...
R
Rhea ⭐ 19y
#11
Setting klasörünü sil nasıl istersen öyle ayar çek.

öyle bir klasör yok :S

Olmak zorunda ^^
Yoksa "Setting" adlı bir klasör aç birkaç ayar değiştir sonra setting klasörünü sil ozaman sorun düzelecektir.
J
Jaysean OP ⭐ 18y
#12
tmm klasörü açtıkdan sonra sorun düzeldi teşekkür ederim herkese 😘

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: