arkadaşlar avrupa charı çin tarafında kasabiliyozmu.
merak ettiğim şu itemler çin itemleri düşüyo sorun degil.
merak ettiğim experice aynımı geliyo ????????????
yani aynı level avrupa tarafındaki yaratıktan alınan experice ile çinde alınan experice aynımı ??????
Avrupa Charı çin tarafında kasmak ?????
· 4 Replies · 1.2K views 0 reading
4 Replies
ewt anyı vede istediğini istediğin çarla kasarsın kasılabilio
Yaa bu kucuk bi puruzdur belki ama ben eu 46 lwl canavarından ultra dewil flowerdan aldigimdan brzcık daha fazla SP aliom sadece SP nedense.
R
rastlantisal
⭐ 19y
Pod sınırlaması nedeni ile Avrupalıyı çinde kasmak daha iyi bence. m2 ye daha az yaratık düşüyo.
Çinlininde avrupada kasması daha iyi. Aşırı fazla moob var. durmadan kasıyo
Çinlininde avrupada kasması daha iyi. Aşırı fazla moob var. durmadan kasıyo
Log in to write a reply.
Log In