Icerige atla
Extraloob

Avrupa Charı çin tarafında kasmak ?????

· 4 Replies · 1.2K views
M
mobilsehri OP ⭐ 19y
#1
arkadaşlar avrupa charı çin tarafında kasabiliyozmu.

merak ettiğim şu itemler çin itemleri düşüyo sorun degil.

merak ettiğim experice aynımı geliyo ????????????


yani aynı level avrupa tarafındaki yaratıktan alınan experice ile çinde alınan experice aynımı ??????
4 Replies
B
BaTTeRST_ ⭐ 19y
#2
ewt anyı vede istediğini istediğin çarla kasarsın kasılabilio
T
Torquel ⭐ 19y
#3
Yaa bu kucuk bi puruzdur belki ama ben eu 46 lwl canavarından ultra dewil flowerdan aldigimdan brzcık daha fazla SP aliom sadece SP nedense.
R
#4
Pod sınırlaması nedeni ile Avrupalıyı çinde kasmak daha iyi bence. m2 ye daha az yaratık düşüyo.
Çinlininde avrupada kasması daha iyi. Aşırı fazla moob var. durmadan kasıyo

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: