Icerige atla
Extraloob

Avril Güzelmi? Çirkinmi?

· 57 Replies · 4.6K views · Page 2 / 3
Replies
M
Midbroke ⭐ 18y
#21
İdare eder . 😄
G
GangstaMesut OP ⭐ 19y
#22
çirkin ve iğrenç ötesi diyen arkadaşlar aranıyor bulana 500 ytl 😄 bu insan evlatları heralde güzelden anlamıyolar
L
Leet1 ⭐ 19y
#23
Yıllar önce Kimse Avril'i tanımazken Keşfettiğim. Şimdi ise 8 yaşındaki çocugun elinde Avril posteri
Dolayısıyla Artık sevmiyorum. ama güzeldir güzeeel ^^
T
TitusPullo ⭐ 19y
#24
Hiç sevmem. Öyle çok güzel biride değil.Ondan daha fazla güzel, daha fazla tatlı hatun kaynarken neden her evin bütün duvarlarına avril posteri asılır onuda anlayabilmiş değilim. Ama sevenede sevme demem. Zevkler ve Renkler tartışılmaz.
H
Heisenberg ⭐ 19y
#25
Avrili Sevmeyen Ölsün
L
Leet1 ⭐ 19y
#26
Bu arada Benim favori Hatun um artık Milla Jovovich Hem fiziğiyle hem yüz güzelliğiyle 4/4 lük 😉


G
GangstaMesut OP ⭐ 19y
#27
Bu arada Benim favori Hatun um artık Milla Jovovich Hem fiziğiyle hem yüz güzelliğiyle 4/4 lük 😉



yanlız bu hatun cok tehlıkelı ha sılah falan hem kendısı zombıe avcısı dıkkat ert senıde zombıe dıye avlamasın yanlıslıkla 😄 😄 😁
O
Old School ⭐ 19y
#28
Bu arada Benim favori Hatun um artık Milla Jovovich Hem fiziğiyle hem yüz güzelliğiyle 4/4 lük 😉



yanlız bu hatun cok tehlıkelı ha sılah falan hem kendısı zombıe avcısı dıkkat ert senıde zombıe dıye avlamasın yanlıslıkla 😄 😄 😁

Bu tuttumu bırakmaz 😁
G
Ghost Spy ⭐ 19y
#29
Bu arada Benim favori Hatun um artık Milla Jovovich Hem fiziğiyle hem yüz güzelliğiyle 4/4 lük 😉



yanlız bu hatun cok tehlıkelı ha sılah falan hem kendısı zombıe avcısı dıkkat ert senıde zombıe dıye avlamasın yanlıslıkla 😄 😄 😁

Residen evil serisinden tanınan bu hatunun son filmdeki giysisine hastayım bitiriyor beni onun dışında spider mande mary jane rolündeki kadın yani kristina dunst sanırım yanlış yazmadıysam hayranyım.
Q
Quensis ⭐ 19y
#30
Kirsten Dunst. 👍

Avril açıkcası o kadar güzel bulmuyorum sadece şirin. 😜

FAvorim Jessica Alba.
.NET
.NET ⭐ 19y
#31
Kirsten Dunst. 👍

Avril açıkcası o kadar güzel bulmuyorum sadece şirin. 😜

FAvorim Jessica Alba.

O piliç de güzel yani 😄 Bu da ss:
f-Jessica-Alba-3-3753.jpg
Files (1)
[F New]Solo Gitarist
O
#32
Avril'i hiç sevmiyorum artık.
PHrulezzzzzzzzzzzz 🍿
Şu güzelliğe bak 😱 😱 😱
- Resim Silinmiş.
M
#33
Oraya Jovovicin resmini koyandan Allah razı olsun..

Bugün nedir bu avril muhabbeti yav.
B
bannedddd ⭐ 19y
#34
Bana çok itici geliyor bunun sebebi Avril değildir ama küçücük velet hayranlarıdır sanırım. Önüne gelen Avril'e aşık oluyor avatarları, imzaları falan hep Avril.. Bu yüzden hiç beğenmiyorum. İdare eder dedim ama. 🙄
A
Aleral ⭐ 18y
#35
PH bana göre pek güzel değil ama Jessica Alba gerçekten çok güzel 😘
A
addIcFb ⭐ 19y
#36
Hiç sevmem. Öyle çok güzel biride değil.Ondan daha fazla güzel, daha fazla tatlı hatun kaynarken neden her evin bütün duvarlarına avril posteri asılır onuda anlayabilmiş değilim. Ama sevenede sevme demem. Zevkler ve Renkler tartışılmaz.

500 ytl kazandınızzz 😁
S
SnowFlake ⭐ 18y
#37
güzelliğine güvenen züppe bi kız gelsin de Şebnem Ferahla birlikte sölesin söylediklerinin tek bir harfi duyulmaz Şebonun o muhteşem sesinin yanında... sadece fizikle olmaz ☕ onun gibileri anca erkekler ulaşılmaz kişilik olarak görür 😆 ankete oy vermicem değersiz biri bana göre 😎
Şebnem Ferah 4ever 🤘
G
GangstaMesut OP ⭐ 19y
#38
kardesım kadının yeteneklerını kıskanan varsa soylesın arkadas gıbı beyenmeyende soylesın beyenen de ama kıskanclık yok 👍
S
#39
Kirsten Dunst. 👍

Avril açıkcası o kadar güzel bulmuyorum sadece şirin. 😜

FAvorim Jessica Alba.

O piliç de güzel yani 😄 Bu da ss:
f-Jessica-Alba-3-3753.jpg


Cesika Forevır 😁
Files (1)
X
Xanthos ⭐ 19y
#40
Bir ozanımızın lafı vardır : " Ben güzele güzel demem,güzel benim olmayınca... "

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: