Turkcell hattım var ama %100 Vodafone diyorum hattı Vodafone yapıcam vaktim olursa :)
Avea'dan Turkcell'e Müthiş Gönderme
· 28 Replies · 3.5K views 0 reading · Page 2 / 2
Replies
Bencede hiçbir operatör güzel hizmet veremiyor. Yaklaşık 1 senedir turkcell faturalı hat kullanıyorum öncesinde kontörlüydü.
29 Lira faturam var aylık 600 dakka her yöne konuşma var. 16 lirada blackberry internet servisi aboneliğim var 45 lira gelmesi gereken faturam 70 den aşşağı gelmedi hiçbir zaman. Bir keresinde telefonum bozuldu turkcell idarelik T10 verdi. Facebookda sıkıntı oluyordu giriş yapamıyordum, müşteri hizmetlerini aradım birşeyler yaptırdılar daha sonra hiç bir internet işlemini yapamadım 😊
Avea olayına gelince ablamda 4-5 senedir avea kullanıyor gayet memnun. Tanıdıklarımın çoğu turkcell olmasa bir dakika düşünmez aweaye geçerdim.
Hacım 70-80 tl falan bir şey değil emin ol.Ben 2 ay önce internet paketi yaptırdım 1gb'lık ;
http://www.avea.com.tr/tr/sta/3G/net/ce ... net.cepten
Kullandım falan ay sonunda 1.200 tl'lik bir fatura geldi.Baktım faturaya 850 tl'lik internet kullanım ücreti.Siteye bakıyorum en fazla gelebilecek ücret 99 tl yazıyor , benim faturada 850 liralık internet kullanımı mevcut.Arıyorum diyorlar paketi yapmamışsınız , paketi yaptığıma dair telefonuma mesaj bile geldi diyorum sistemden paketiniz yapılmamış gözüküyor diyor.Sonuç ne kadar çabalarsanda çabala ödetiyorlar faturayı sana.
Hacım bence direkt ödemeseydin hukuki yollardan hakkını arasaydın az para değil çünkü kazık denmez buna summer2:
Bencede hiçbir operatör güzel hizmet veremiyor. Yaklaşık 1 senedir turkcell faturalı hat kullanıyorum öncesinde kontörlüydü.
29 Lira faturam var aylık 600 dakka her yöne konuşma var. 16 lirada blackberry internet servisi aboneliğim var 45 lira gelmesi gereken faturam 70 den aşşağı gelmedi hiçbir zaman. Bir keresinde telefonum bozuldu turkcell idarelik T10 verdi. Facebookda sıkıntı oluyordu giriş yapamıyordum, müşteri hizmetlerini aradım birşeyler yaptırdılar daha sonra hiç bir internet işlemini yapamadım 😊
Avea olayına gelince ablamda 4-5 senedir avea kullanıyor gayet memnun. Tanıdıklarımın çoğu turkcell olmasa bir dakika düşünmez aweaye geçerdim.
Hacım 70-80 tl falan bir şey değil emin ol.Ben 2 ay önce internet paketi yaptırdım 1gb'lık ;
http://www.avea.com.tr/tr/sta/3G/net/ce ... net.cepten
Kullandım falan ay sonunda 1.200 tl'lik bir fatura geldi.Baktım faturaya 850 tl'lik internet kullanım ücreti.Siteye bakıyorum en fazla gelebilecek ücret 99 tl yazıyor , benim faturada 850 liralık internet kullanımı mevcut.Arıyorum diyorlar paketi yapmamışsınız , paketi yaptığıma dair telefonuma mesaj bile geldi diyorum sistemden paketiniz yapılmamış gözüküyor diyor.Sonuç ne kadar çabalarsanda çabala ödetiyorlar faturayı sana.
Hacım bence direkt ödemeseydin hukuki yollardan hakkını arasaydın az para değil çünkü kazık denmez buna summer2:
Direk ödemedim ki zaten gittim tüketici haklarına falan başvurdum oradan bir avukatla görüştüm söke söke alırlar paralarını merak etme dedi.
@Kemalist
Geçmiş olsun bro çok üçkağıtçılar hepsi bi bankacılar bi de bunlar.
Geçmiş olsun bro çok üçkağıtçılar hepsi bi bankacılar bi de bunlar.
Hiç bir şekilde haklı çıkamıyosun onlara karşı. Zeytinyağı gibi her zaman üste çıkıyorlar. Her şeye bir açıklamaları var ve adamı ikna ediyorlar anlattıkları şeye.
en temizi Vodafone üstüne tanımam 😗 😗
@Kemalist
İnternet Paketimin kotasını aşarsam nasıl ücretlendirileceğim?
İnternet Paket limitinizi aştığınızda MB başına KDV ve ÖİV dahil 5 Kr ile ücretlendirilirsiniz. Üst limit uygulamamız ile beraber cepten internet paketlerindeki paket aşım tutarınız, standart internet tarifesinde ise kullanım tutarlarınız en fazla KDV ve ÖİV dahil 99 TL olarak faturalandırılacak olup,99 TL üzerindeki kullanımlarınız için ek ücret alınmayacaktır.99TL'den sonra bağlantı hızınız 128 kpbs'ye düşürülür.
Böyle yazıyor peki sen 99 tl yi aşınca internetin 128 kpbs ye düşmüşmüydü? belki seni düşürmeyip ordan fiyatı koymuşlardır beklenir bu üçkağıtlar.
İnternet Paketimin kotasını aşarsam nasıl ücretlendirileceğim?
İnternet Paket limitinizi aştığınızda MB başına KDV ve ÖİV dahil 5 Kr ile ücretlendirilirsiniz. Üst limit uygulamamız ile beraber cepten internet paketlerindeki paket aşım tutarınız, standart internet tarifesinde ise kullanım tutarlarınız en fazla KDV ve ÖİV dahil 99 TL olarak faturalandırılacak olup,99 TL üzerindeki kullanımlarınız için ek ücret alınmayacaktır.99TL'den sonra bağlantı hızınız 128 kpbs'ye düşürülür.
Böyle yazıyor peki sen 99 tl yi aşınca internetin 128 kpbs ye düşmüşmüydü? belki seni düşürmeyip ordan fiyatı koymuşlardır beklenir bu üçkağıtlar.
@Kemalist
İnternet Paketimin kotasını aşarsam nasıl ücretlendirileceğim?
İnternet Paket limitinizi aştığınızda MB başına KDV ve ÖİV dahil 5 Kr ile ücretlendirilirsiniz. Üst limit uygulamamız ile beraber cepten internet paketlerindeki paket aşım tutarınız, standart internet tarifesinde ise kullanım tutarlarınız en fazla KDV ve ÖİV dahil 99 TL olarak faturalandırılacak olup,99 TL üzerindeki kullanımlarınız için ek ücret alınmayacaktır.99TL'den sonra bağlantı hızınız 128 kpbs'ye düşürülür.
Böyle yazıyor peki sen 99 tl yi aşınca internetin 128 kpbs ye düşmüşmüydü? belki seni düşürmeyip ordan fiyatı koymuşlardır beklenir bu üçkağıtlar.
Ben hiç pakete dahil olmamışım ki.
Log in to write a reply.
Log In