İyi Günler
Ben Avea wınn kullanıcısıyım taahhütüm bittiğinden dolayı tekrar taahhüt yaptım. Bunun karşılıgında %40 indirim tanımlanmıştı hattımı daha sonra faturam geldiğimde 9TL olarak geldiğini gördüm ve müşteri hizmetlerini aradım.
Müşteri hizmetlerini aradıktan sonra yanlıslıkla iki kere %40 indirim tanımlanmıstır dendi ve ekiplerimiz tarafından size dönülcek dendi.
Daha sonra saçmalık taahhütü kendiliğinden iptal ettirip 9 lira olan faturamı 69 lira yaptılar.
Müşteri hizmetlerini aradığımda kimse ilgilenmedi bu konuda bilgimiz yok dendi resmen adamı dolandırmaya çalışıyorlar..
Wınn Modem No : 0551 436 89 01
Avea Delirtir adamı..
· 10 Yanıt · 1.5K görüntüleme 0 okuyor
10 Yanıt
İyi ya taahhüt iptal edildiyse kapat gitsin.
[ Mesaj mobilden gonderildi iPad ] mobile
[ Mesaj mobilden gonderildi iPad ] mobile
Bu mesaj Collapse rumuzlu uyeden alinti yapildi
İhtiyacım olmasa bi gram düşünmem de ihtiyacım var lanet olsunki
İyi ya taahhüt iptal edildiyse kapat gitsin.
[ Mesaj mobilden gonderildi iPad ] mobile
İhtiyacım olmasa bi gram düşünmem de ihtiyacım var lanet olsunki
O zaman blöf yap kapatmak istiyorum diye, onlar seni ikna etmek için çok iyi kampanyalar sunarlar 😊
[ Mesaj mobilden gonderildi iPad ] mobile
[ Mesaj mobilden gonderildi iPad ] mobile
Bu mesaj Collapse rumuzlu uyeden alinti yapildi
+1
O zaman blöf yap kapatmak istiyorum diye, onlar seni ikna etmek için çok iyi kampanyalar sunarlar 😊
[ Mesaj mobilden gonderildi iPad ] mobile
+1
Special thx to FlexiAvea şuana kadar kullandığım en dandik operatör 😐.
Vodafone en iyisi çok büyük bir farkla.
Vodafone en iyisi çok büyük bir farkla.
Bu mesaj Collapse rumuzlu uyeden alinti yapildi
Denemekten zarar çıkmaz ancak adamlar artık 4 5 senelik faturalı aboneleri bile kapatmak isteyince pek sallamıyorlar.
Ek olarak ben avea kadar âdi bir şirket görmedim duymadım bilmiyorum. Çok kişinin başını yaktı ve yakmaya da devam edecek.
O zaman blöf yap kapatmak istiyorum diye, onlar seni ikna etmek için çok iyi kampanyalar sunarlar 😊
[ Mesaj mobilden gonderildi iPad ] mobile
Denemekten zarar çıkmaz ancak adamlar artık 4 5 senelik faturalı aboneleri bile kapatmak isteyince pek sallamıyorlar.
Ek olarak ben avea kadar âdi bir şirket görmedim duymadım bilmiyorum. Çok kişinin başını yaktı ve yakmaya da devam edecek.

bende aveaya geçmeyi düşünüyodum iyi oldu bu baslık
Turkcell e 3kuruş fazla ver ugraşma 😉
Bu mesaj lSore rumuzlu uyeden alinti yapildi
Kampüste avea çekmiyor Turkcell full çekerken. Mecbur iki hat ile dolaşıyorum
[ Mesaj mobilden gonderildi iPhone ] mobile
bende aveaya geçmeyi düşünüyodum iyi oldu bu baslık
Kampüste avea çekmiyor Turkcell full çekerken. Mecbur iki hat ile dolaşıyorum
[ Mesaj mobilden gonderildi iPhone ] mobile
[F New]Solo Gitarist
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap