Icerige atla
Extraloob

Avea Delirtir adamı..

· 10 Yanıt · 1.5K görüntüleme
O
Onitsuka OP ⭐ 17y
#1
İyi Günler

Ben Avea wınn kullanıcısıyım taahhütüm bittiğinden dolayı tekrar taahhüt yaptım. Bunun karşılıgında %40 indirim tanımlanmıştı hattımı daha sonra faturam geldiğimde 9TL olarak geldiğini gördüm ve müşteri hizmetlerini aradım.

Müşteri hizmetlerini aradıktan sonra yanlıslıkla iki kere %40 indirim tanımlanmıstır dendi ve ekiplerimiz tarafından size dönülcek dendi.

Daha sonra saçmalık taahhütü kendiliğinden iptal ettirip 9 lira olan faturamı 69 lira yaptılar.

Müşteri hizmetlerini aradığımda kimse ilgilenmedi bu konuda bilgimiz yok dendi resmen adamı dolandırmaya çalışıyorlar..

Wınn Modem No : 0551 436 89 01
10 Yanıt
Collapse
Collapse ⭐ 16y
#2
İyi ya taahhüt iptal edildiyse kapat gitsin.

[ Mesaj mobilden gonderildi iPad ] mobile
O
Onitsuka OP ⭐ 17y
#3
Bu mesaj Collapse rumuzlu uyeden alinti yapildi
İyi ya taahhüt iptal edildiyse kapat gitsin.

[ Mesaj mobilden gonderildi iPad ] mobile

İhtiyacım olmasa bi gram düşünmem de ihtiyacım var lanet olsunki
Collapse
Collapse ⭐ 16y
#4
O zaman blöf yap kapatmak istiyorum diye, onlar seni ikna etmek için çok iyi kampanyalar sunarlar 😊

[ Mesaj mobilden gonderildi iPad ] mobile
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#5
Bu mesaj Collapse rumuzlu uyeden alinti yapildi
O zaman blöf yap kapatmak istiyorum diye, onlar seni ikna etmek için çok iyi kampanyalar sunarlar 😊

[ Mesaj mobilden gonderildi iPad ] mobile


+1
Special thx to Flexi
W
Warmoon ⭐ 18y
#6
Avea şuana kadar kullandığım en dandik operatör 😐.
Vodafone en iyisi çok büyük bir farkla.
A
Avasin ⭐ 17y
#7
Bu mesaj Collapse rumuzlu uyeden alinti yapildi
O zaman blöf yap kapatmak istiyorum diye, onlar seni ikna etmek için çok iyi kampanyalar sunarlar 😊

[ Mesaj mobilden gonderildi iPad ] mobile

Denemekten zarar çıkmaz ancak adamlar artık 4 5 senelik faturalı aboneleri bile kapatmak isteyince pek sallamıyorlar.

Ek olarak ben avea kadar âdi bir şirket görmedim duymadım bilmiyorum. Çok kişinin başını yaktı ve yakmaya da devam edecek.
S
seskes ⭐ 19y
#8
bende aveaya geçmeyi düşünüyodum iyi oldu bu baslık
K0mpedan
K0mpedan ⭐ 13y
#9
Turkcell e 3kuruş fazla ver ugraşma 😉
.NET
.NET ⭐ 19y
#10
Bu mesaj lSore rumuzlu uyeden alinti yapildi
bende aveaya geçmeyi düşünüyodum iyi oldu bu baslık

Kampüste avea çekmiyor Turkcell full çekerken. Mecbur iki hat ile dolaşıyorum

[ Mesaj mobilden gonderildi iPhone ] mobile
[F New]Solo Gitarist

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: