Tylee resimi yok hiçbirinden olmuyo başka bişi söle
Avatar İmzalarını , Diger Grafiklerini Yapıp Toplayalım
· 63 Replies · 6.7K views 0 reading · Page 3 / 4
Replies
H
HaveKinqGlavie
⭐ 18y
ironeyenin imzasındaki kız varya - Resim Silinmiş. şundan yapıver kardeş yinede saol
ironeyenin imzasındaki kız varya - Resim Silinmiş. şundan yapıver kardeş yinede saol
kardeş orda kızı istemesen olur mu tek bnde olsun istiyomda daha sonrada sanada çalıntı fln yapdı demesinler 😘
he bu arada bluelight sabah bu mesaja bak bnim user bardaki kızı aşşağı yukarı kaydırabilir msn yani hareket etsin yukarı aşşağı fln yaparsan çok tşk ederim 😘 🍺
Öğle gzl olmuyoki xd hem çok ugratırıyo .
Blue Bana Aang'ın Assa Yukari Oynayan User Barından Yapar Mısın Avatar 4EveR yazsın. Saol Şimdiden
Tamam 😊 Hemen yapıyorum 😊
Rengini begenirsin inş .
1. Msjda 😊
1. Msjda 😊
Rengini begenirsin inş .
1. Msjda :)
Çok Teşekkür Ederim Harika Olmuş Ellerine Sağlık 😘
Blue Bide Fazla Olmazsa Bana Aang'ın Avatara Dönüşürkenki Halini Gosteren Bi 100x100 Gif Yapabilir Misin Avatarıma Koyucamda Zahmet Olmazsa Şimdide Thanks 😘

Bide
Bunlar var üstüne yazıda yazabilirim 😊 Diger resimler çok saçma geldi resim resim ilerliyor .
Bide
Bunlar var üstüne yazıda yazabilirim 😊 Diger resimler çok saçma geldi resim resim ilerliyor .
Cok Saol Bu Yeterli 😉
bna bı kart yapıversene ısın yoksa ^^karakteri biliosun^^
Ohaa xD Kart İsegi Yok Ama sırayla kartalr olcak ^^ Azulanın Sırasını bekle 2 Zuko 3 Aang 4 Toph ...
Ohaa xD Kart İsegi Yok Ama sırayla kartalr olcak ^^ Azulanın Sırasını bekle 2 Zuko 3 Aang 4 Toph ...
seninde işin zor he 😁 ama çok gzl işler çıkarıyosun fun club için sana tşk ederim 😘
Yok Be PSD si var çat çat ctrl+u yazılar resim biti xD
bluelight bende bi tane kart yapayımmı?
BlueLight bana imza pls 😄 seninkine benzeyecek Aang olacak ExL member yazsın AvataR Fun Club Yazsın thx arkayada kafana gore takıl 😉
Birazcık Uğraştım Ama Fazla Güzel Olmadı Macromedia Fireworks ile Yapiyorum Daha Tam Olarak Kullanmayı Ogrenemedim İnsallah Beyenirsiniz..
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
fena değil ama cs3 veya cs2 yi kullanmanı tercih ederim 😉 bu şekilde daha yaralı çalışmalar yapabilirsin diye düşünüyorum 😉
Log in to write a reply.
Log In