beğendiğinizi görmek güzel 🍺 👍
Avatar imza istek bölümü
· 9.7K Yanıt · 735K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 284 / 482
Yanıtlar
L
LegendLess
⭐ 18y
ARKDASLAR bana sExY bir İmza Yapar mısınız ?
Benim İmzam bilem yok 😞
Benim İmzam bilem yok 😞
W
Winlerspring
⭐ 18y
İlk olarak mrb.Eğer ilgilenebilecek boş bir arkadaş warsa bende bir avatar&imza istediginde bulunmak istiyorum ; Avril lavigne temalı bişi olabilir güzel bi pozunu siyah beyaz bir şelikle şekillendirip sağ alt köşeye ''Lord Aeron'' ve onun altınada ''Exl Member''yazabilirseniz ii olur(bu imze içindi)
Avatar içinde yina siyah beyaz bir avril pozu bu sefer sağ tarafa yukarıdan aşağıya ''Lord Aeron'' yazarsanız ii olur...
Şimdiden teşekkür ediyoum!!!
Avatar içinde yina siyah beyaz bir avril pozu bu sefer sağ tarafa yukarıdan aşağıya ''Lord Aeron'' yazarsanız ii olur...
Şimdiden teşekkür ediyoum!!!
bir arkadaş bana güzel ve gösterişli bi imza yapabilrmi acaba ???
ben bir imza isteğinde bulunmuştum ama kim göremedi heralde 😁
boş zamannı olan bi PS User imza yapabilirmi bana acaba ???
azeroth kusura bakma pek güzel yapamadım rahatsızım biraz 😢
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
http://img233.imageshack.us/img233/6230/azerothfz2.pngArkadaşlar FatihlerTR guildine özel benim imzamdaki gibi yamuk bir imza ve avatar rica ediyoruz.Mümkün olduğu kadar çabuk olursa seniriz.Renkler imzamdaki gibi birşeyler olabilir.Fakat EfendileR guildinin imzası gibi boyutu küçük olmassa seviniriz.Bu yazıyı tekrarlamak istemiyoruz.En kısa zamanda yaparsanız çok sevinirim.Şimdiden sonsuz teşekkürler..
Banada Guild İçin Avatar-İmza Yapabilirmisiniz
FatihlerTR yazıcak Server ECSRO
Guild Lvl:5
Bunlara Göre Birşeyler Ayarlarsanız Sevinirim
FatihlerTR yazıcak Server ECSRO
Guild Lvl:5
Bunlara Göre Birşeyler Ayarlarsanız Sevinirim
Mert bu kdr olur ama yani.Ayı anda neredeyse yaa.Üstteki mesaja bak.Seni özentiiii... 😁 😁 😁
Arkadaşlar FatihlerTR guildine özel benim imzamdaki gibi yamuk bir imza ve avatar rica ediyoruz.Mümkün olduğu kadar çabuk olursa seniriz.Renkler imzamdaki gibi birşeyler olabilir.Fakat EfendileR guildinin imzası gibi boyutu küçük olmassa seviniriz.Bu yazıyı tekrarlamak istemiyoruz.Lütfen en kısa zamada yapınız. Şimdiden sonsuz teşekkürler..
İşte bu yüzden sen yazını ne kadar tekrarlasan da yapmayacağım kise burada sana imza yapmak zorunda değil. 👍
Arkadaşlar FatihlerTR guildine özel benim imzamdaki gibi yamuk bir imza ve avatar rica ediyoruz.Mümkün olduğu kadar çabuk olursa seniriz.Renkler imzamdaki gibi birşeyler olabilir.Fakat EfendileR guildinin imzası gibi boyutu küçük olmassa seviniriz.Bu yazıyı tekrarlamak istemiyoruz.Lütfen en kısa zamada yapınız. Şimdiden sonsuz teşekkürler..
İşte bu yüzden sen yazını ne kadar tekrarlasan da yapmayacağım kise burada sana imza yapmak zorunda değil. 👍
sakura benim içindemi yapmassın ya 50lvle kastım pokeni onun hatrına bi el atıversen 😘
Arkadaşlar FatihlerTR guildine özel benim imzamdaki gibi yamuk bir imza ve avatar rica ediyoruz.Mümkün olduğu kadar çabuk olursa seniriz.Renkler imzamdaki gibi birşeyler olabilir.Fakat EfendileR guildinin imzası gibi boyutu küçük olmassa seviniriz.Bu yazıyı tekrarlamak istemiyoruz.Lütfen en kısa zamada yapınız. Şimdiden sonsuz teşekkürler..
İşte bu yüzden sen yazını ne kadar tekrarlasan da yapmayacağım kise burada sana imza yapmak zorunda değil. 👍
sakura benim içindemi yapmassın ya 50lvle kastım pokeni onun hatrına bi el atıversen 😘
Senin için herhangi birşey demedim Konuyu nasıl kendine bağladın ?
C
Charles Darwin
⭐ 18y
imza ve avatar istiyorum güzel olsun acayip güzel 😄 😆 😉
imza ve avatar istiyorum güzel olsun acayip güzel 😄 😆 ;)
Müsait bir zamanımda sana yaparım ama nasıl bir şey istediğini ö.m den atarsan sevinirim.
Ps:İçinde hatun bulunmayan bir imza yapmıyorum ondan hatun adı da rica edeyim pls.. 😘
1.si biz Mert'le beraber böyle bişey yapmaya kara verdik ordan kendine bağladı.
2.si ben kimsenin bana imza yapmak zorunda olmadığını biliyorum.Lütfen yazdığımı unutma lütfen.
3.süde hmn değiştiriyorum özür dilerim.
2.si ben kimsenin bana imza yapmak zorunda olmadığını biliyorum.Lütfen yazdığımı unutma lütfen.
3.süde hmn değiştiriyorum özür dilerim.
T
t_i_k_k_y_
⭐ 18y
Merhaba arkdaslar sizden bi siteqim olacak ben silkroad adlı oyunda guildime beqendiqim bi resmi koymak istiyorum fakat o resmi orjinal boyutlarında bulamadım hatta bulamadım desem daha doqru olur şimdi istediqim bu altta qorduqunuz resim'ideki amblemin aynısını istiyorum ama renkleri orjinali qibi olsun resimde biraz kapalı cıkmış bide o abmlem ortadan ikiye ayrılıyor yani yarım yarım konulduqu için ayrı ayrı 16/16 24 bit yapılması lazım unutmayın ortadaki amblem bu siteyi cook arkdasımın tavsiyesiyle qeldim cook yardımcı oluyorlar diye inş.. öledir acil lazım yardımcı olan olursa cook sevincem saolun şimdiden uqraşlarınız için !
http://img411.imageshack.us/img411/9940/sro2008080702434356bg4.jpg
http://img411.imageshack.us/img411/9940/sro2008080702434356bg4.jpg
W
Winlerspring
⭐ 18y
ilk olarak herkeze mrb.eğer ilgilenebilecek birileri warsa bir imza isteğinde bulunacağım.South Park /Cartman/ temalı bir imza hazırlayabilirmisiniz? sağ alt köşeye LordAeron , Exl Member ve Wow Player yazarsanız ii olur boş olan biri warsa bi el atarsa sevinirim şimdiden teşekkürler!!!
Not : Tbc oyuncuları ö.m atın tanışalım!!!
Not : Tbc oyuncuları ö.m atın tanışalım!!!
S
SaIideJaraRufu
⭐ 19y
ilk olarak herkeze mrb.eğer ilgilenebilecek birileri warsa bir imza isteğinde bulunacağım.South Park /Cartman/ temalı bir imza hazırlayabilirmisiniz? sağ alt köşeye LordAeron , Exl Member ve Wow Player yazarsanız ii olur boş olan biri warsa bi el atarsa sevinirim şimdiden teşekkürler!!!
Not : Tbc oyuncuları ö.m atın tanışalım!!!
Resmi Kendin Seçersen Yardımcı Olmaya Çalısırım Resim Seçmede Kötüyüm...
T
t_i_k_k_y_
⭐ 18y
ArkadaşLar yardım plzz yapamıyorum bi yardım edin ! 😞
banada
Audrey Kitching li bi imza yaparsanız sevinirim...
Audrey Kitching li bi imza yaparsanız sevinirim...
bir arkadaş bana güzel ve gösterişli bi imza yapabilrmi acaba ???
ben bir imza isteğinde bulunmuştum ama kim göremedi heralde 😁
boş zamannı olan bi PS User imza yapabilirmi bana acaba ???
bana bi imza yapacak bulamiyacam heralde 😁
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap