mahlas-el alem bana ayrlasan bırtane yukarda bilgileri verdim bir bakıver
- Resim Silinmiş.- Resim Silinmiş.
buyur...
beyenmediin biyer varsa söyle düzeltelim
AHISKA'm yazarsa 10 numara olcak bu da güzel ama
mahlas-el alem bana ayrlasan bırtane yukarda bilgileri verdim bir bakıver
- Resim Silinmiş.- Resim Silinmiş.
buyur...
beyenmediin biyer varsa söyle düzeltelim
- Resim Silinmiş.bana yokm u yha :(
- Resim Silinmiş.nası bişey istiyosun sana yardımcı olabilirim
Güzel Bişey :D
abi sende resim falan versen imza yap diyosun sadece 😁
Selamun Aleyküm , ben bi imza istiyorum..
JorgeWatson yazıLı , yapabilir misiniz acaba ?
Resim farketmez ama gothic tarz olmasın , extraloob'un tarzında olursa sevinirim ( Not Erotic ama )
Şimdiden teşekkürler.
Bende bi tane istiyom arkadaşlar sölemiştim ama atlanmış yinede teşekkürler ilk sayfada Ronin yaptığı üstten 13. sırada elınde ışık tutan kadının aynı boyutlarında aynı yerde JiLeTAkin yazıp altında küçük harflerle aynı onun gibi GLobaL Moderatör yazarsa sevinirim çok lazım o imza burası için deil yanlış anlamayın buraya koymıycam global moderatör yazısını yanlış anlamayın....teşekkürler...
Log in to write a reply.
Log In