Merhaba arkadaşlar, sıkıldıkça değiştireceğiniz bir gif avatar sergisi açayım dedim :)
Keyfinizce kullanabilirsiniz.
Gözlerinizi biraz yormuş olabilirim 😊




Telefonla başlığa girenler için saygı duruşu talep ediyorum. :D

Yaralı stylesenmi yaptın knka



Yaralı style
gif olarak değil jpg olarak yüklemişsin :D
Yaralı styleAslında benim profilde görünüyo , ama konulara girince böyle kalıyor anlamadım 😁

Başka resim yüklermisin bi?
Yaralı styleYanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap