Icerige atla
Extraloob

Atatürk İçin Ağlayan Eliff

· 8 Replies · 1.3K views
8 Replies
J
#2
Lafı ezberletmişler kameraya almışlar. O yaştaki bir çocuğun Atatürk'ü anlayıpta öldüğü için ağlaması imkansız. Zaten Atatürk'ü tam olarak anlayan birisi öldüğü için ağlamaz.

Sinir oluyorum böyle yalakalıklar için çocuklar kullanıldığında...
S
SilenTT OP ⭐ 19y
#3
Lafı ezberletmişler kameraya almışlar. O yaştaki bir çocuğun Atatürk'ü anlayıpta öldüğü için ağlaması imkansız. Zaten Atatürk'ü tam olarak anlayan birisi öldüğü için ağlamaz.

Sinir oluyorum böyle yalakalıklar için çocuklar kullanıldığında...


Bilmiyorum vallahi bana gerçekci geldi tabi bu senin düşüncen 🍺
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#4
STAR Haberdede Buna Yer Verilmişti....Ayrıca
-Atatürkün Öldüğünü Nerden Bılıyorsun Sorusuna Ogretmenım Soyledı Demesı Beni Ezberletmedıklerı Kanısına Ulaştırdı ... ☕
J
#5
STAR Haberdede Buna Yer Verilmişti....Ayrıca
-Atatürkün Öldüğünü Nerden Bılıyorsun Sorusuna Ogretmenım Soyledı Demesı Beni Ezberletmedıklerı Kanısına Ulaştırdı ... ☕

El kadar çocuk okula gidiyor, öğretmeni Atatürk öldü diyor. Çocukta ağlamaya başlıyor. Atatürk kim peki biliyor mu acaba? 😆
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#6
STAR Haberdede Buna Yer Verilmişti....Ayrıca
-Atatürkün Öldüğünü Nerden Bılıyorsun Sorusuna Ogretmenım Soyledı Demesı Beni Ezberletmedıklerı Kanısına Ulaştırdı ... ☕

El kadar çocuk okula gidiyor, öğretmeni Atatürk öldü diyor. Çocukta ağlamaya başlıyor. Atatürk kim peki biliyor mu acaba? 😆


Okula Gittiğine Gore Min 6 Yasındadır Benım Yegenım 6 Yasında Ve Ataturku Tanıyor ☕
J
#7
STAR Haberdede Buna Yer Verilmişti....Ayrıca
-Atatürkün Öldüğünü Nerden Bılıyorsun Sorusuna Ogretmenım Soyledı Demesı Beni Ezberletmedıklerı Kanısına Ulaştırdı ... ☕

El kadar çocuk okula gidiyor, öğretmeni Atatürk öldü diyor. Çocukta ağlamaya başlıyor. Atatürk kim peki biliyor mu acaba? 😆


Okula Gittiğine Gore Min 6 Yasındadır Benım Yegenım 6 Yasında Ve Ataturku Tanıyor ☕

O çocuk en fazla 4 yaşında bence. 😄
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#8
Yanlıs Anlasılmasın Bu Arada...Belkıde Sızın Dedıgınız Gıbıdır Lakın Benım Dedıgım De Olasılık Dısı Degıl 😜

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: