Fotoğrafları Görünce bir başka oluyorum ellerinize sağlık arkadaşlar süper fotoğraflar özellikle içlerinden bi kaç tanesi varki çok duygulandırıcı...teşekkürler... Neutral
(ATATÜRK) Fotoğraf Arşivi
· 36 Replies · 5.6K views 0 reading · Page 2 / 2
Replies
Ata'mızı saygı ile anıyoruz...
TŞK ederiimmm.
L
LetheVaLente76
⭐ 18y
Çok güzel,muhteşem olmuş ATATÜRK resimleri.Ellerine sağlık
Yaa şimdi türkiye kimlerin elinde.....Menfaatcilerin elinde....Atatürkün Gencliğe Hitabesinde de dediği gibi
Atatürk : *
Bütün bu şerâitten daha elîm ve daha vahim olmak üzere, memleketin dahilinde, iktidara sahip olanlar gaflet ve dalâlet ve hattâ hıyanet içinde bulunabilirler. Hattâ bu iktidar sahipleri, şahsî menfaatlerini, müstevlîlerin siyasi emelleriyle tevhid edebilirler. Millet, fakr ü zaruret içinde harap ve bîtap düşmüş olabilir.
Atatürk : *
Bütün bu şerâitten daha elîm ve daha vahim olmak üzere, memleketin dahilinde, iktidara sahip olanlar gaflet ve dalâlet ve hattâ hıyanet içinde bulunabilirler. Hattâ bu iktidar sahipleri, şahsî menfaatlerini, müstevlîlerin siyasi emelleriyle tevhid edebilirler. Millet, fakr ü zaruret içinde harap ve bîtap düşmüş olabilir.
Kurtuluş Kavgada Zafer Cephe'de !Ellerine sağlık arkadaşım resimler için..
ellerine sağlık bu resimler bu vatanın kolay kazanılmadığının sembolüdür ?!!!!!!!
Yaralı styleHelal olsun bu konuyu açana süper resimler valla
vallah ellerine sağlık çok guzel resimler ama üzüldüğüm bişi war ; bu bölüm , Yerli & Yabancı Film, Dizi, DVD-Rip, DivX, XviD, MP3 bölümünde ki sabitleştirilmiş topicler içinde en az yoruma sahip olanlardan biri 😞
Saolasın kardeş bir bölümünü görmemiştim.
çpk guzel yaw ellerine saglık guzel olmus ben yoneticilerin yerinde olsam bu konuyu sabitlerdim.sabitlenmesi gereken konulardan biri bence..
Kemalist olmama rağmen görmediğim resimleri gördüm. Çok teşekkür ederiz resimler için 😘
Resimler okadar anlamlı ve güzelki aglıyacagım geliyor ama bazıları atatürkü nasıl sevmiyorlar anlayamıyorum
çok güzel olmuş
O
Optimus Prime
⭐ 18y
hakikaten görülesi fotoğraflar ellerine yüreğine saglık kardeşim.
Log in to write a reply.
Log In