gazete galatasaray fark atar diyordu lol 2-2 bitti ^_^
Atardık aslında ama sağolsun skibbe ve aykut ikilisi el ele şampiyonlar ligine güle güle :? Aykut o kadar havalandı yok işte türk kalecilere neden güvenilmiyor kat kat daha iyiyiz falan adam koskoca stad'da gitti bükreşli oyuncuya verdi topu .
http://videogaleri.hurriyet.com.tr/Video.aspx?s=2&vid=2611
izleyin aykut nasıl elleriyle hediye etmiş al da at demiş görün...