Icerige atla
Extraloob

aşık olmak

· 5 Yanıt · 1.2K görüntüleme
S
Serj OP ⭐ 18y
#1
Sonunda acı çekeceğimizi bile bile kendimize yaptığımız bir tür sadistlik.
5 Yanıt
M
#2
kendine yapılan sadistliğin mazoşistlik olduğunu bilmeden cümle içinde kullanmaktır aşık olmak.
E
Expect ⭐ 17y
#3
Aşık oldugunuz kişi aynı sınıftaysa , Sizi sınıf birincisi yapabilendir.
Y
Yukie ⭐ 19y
#4
İnsan oğlunun düşebileceği en kötü durum, hatta dahada kötüsü ise; aşık olduğuna mutlu olmak...

Bknz. Üç günlük eğlence
Bknz. Aşık olup duygularınla oynanmasına izin vermektense, tacizci olup milletin duyguları ile oynamak daha yeğdir.
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#5
Aşık olup milletin kahrını çekeceğine maşuk ol onlar seni çeksin.
[ek #12654]

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: