Sonunda acı çekeceğimizi bile bile kendimize yaptığımız bir tür sadistlik.
aşık olmak
· 5 Yanıt · 1.2K görüntüleme 0 okuyor
5 Yanıt
M
Mike Shinoda
⭐ 19y
kendine yapılan sadistliğin mazoşistlik olduğunu bilmeden cümle içinde kullanmaktır aşık olmak.
Aşık oldugunuz kişi aynı sınıftaysa , Sizi sınıf birincisi yapabilendir.
İnsan oğlunun düşebileceği en kötü durum, hatta dahada kötüsü ise; aşık olduğuna mutlu olmak...
Bknz. Üç günlük eğlence
Bknz. Aşık olup duygularınla oynanmasına izin vermektense, tacizci olup milletin duyguları ile oynamak daha yeğdir.
Bknz. Üç günlük eğlence
Bknz. Aşık olup duygularınla oynanmasına izin vermektense, tacizci olup milletin duyguları ile oynamak daha yeğdir.
Aşık olup milletin kahrını çekeceğine maşuk ol onlar seni çeksin.
[ek #12654]
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap