Yeni Patch İle Artık NoDc Özelligi Yok. Gine İllegal'e Başvurcaz 😈
Artık NoDc Yok ((27 MAY))
· 6 Yanıt · 1.2K görüntüleme 0 okuyor
6 Yanıt
dua edelimde çabuk çıksın
Off.. sevmedim bu işi... Ama hatra vermesinden iyi .. Joymax extraloob modları beceriyo no dc yi sen beceremedin gitti.. 😉
Off.. sevmedim bu işi... Ama hatra vermesinden iyi .. Joymax extraloob modları beceriyo no dc yi sen beceremedin gitti.. ;)
Dedigin Cümleden Birşey anlamadım :?
B
BlackTheSea
⭐ 19y
Off.. sevmedim bu işi... Ama hatra vermesinden iyi .. Joymax extraloob modları beceriyo no dc yi sen beceremedin gitti.. ;)
Dedigin Cümleden Birşey anlamadım :?
Diyorki extrloob no dc işini becerio ama joymax beceremio ^^
bi no dc yaptılar yoğunlukda client hemen donuyordu :S
Off.. sevmedim bu işi... Ama hatra vermesinden iyi .. Joymax extraloob modları beceriyo no dc yi sen beceremedin gitti.. ;)
Dedigin Cümleden Birşey anlamadım :?
Diyorki extrloob no dc işini becerio ama joymax beceremio ^^
bi no dc yaptılar yoğunlukda client hemen donuyordu :S
Heh anladım şimdi 😜
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap