Icerige atla
Extraloob

Artık NoDc Yok ((27 MAY))

· 6 Yanıt · 1.2K görüntüleme
L
Leet1 OP ⭐ 19y
#1
Yeni Patch İle Artık NoDc Özelligi Yok. Gine İllegal'e Başvurcaz 😈
6 Yanıt
D
DeepdarK ⭐ 19y
#2
dua edelimde çabuk çıksın
T
ToRuN ⭐ 18y
#3
Off.. sevmedim bu işi... Ama hatra vermesinden iyi .. Joymax extraloob modları beceriyo no dc yi sen beceremedin gitti.. 😉
L
Leet1 OP ⭐ 19y
#4
Off.. sevmedim bu işi... Ama hatra vermesinden iyi .. Joymax extraloob modları beceriyo no dc yi sen beceremedin gitti.. ;)

Dedigin Cümleden Birşey anlamadım :?
B
#5
Off.. sevmedim bu işi... Ama hatra vermesinden iyi .. Joymax extraloob modları beceriyo no dc yi sen beceremedin gitti.. ;)

Dedigin Cümleden Birşey anlamadım :?


Diyorki extrloob no dc işini becerio ama joymax beceremio ^^
bi no dc yaptılar yoğunlukda client hemen donuyordu :S
L
Leet1 OP ⭐ 19y
#6
Off.. sevmedim bu işi... Ama hatra vermesinden iyi .. Joymax extraloob modları beceriyo no dc yi sen beceremedin gitti.. ;)

Dedigin Cümleden Birşey anlamadım :?


Diyorki extrloob no dc işini becerio ama joymax beceremio ^^
bi no dc yaptılar yoğunlukda client hemen donuyordu :S

Heh anladım şimdi 😜

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: