Icerige atla
Extraloob

arklarrr bakarsanızz ii olurrr

· 6 Yanıt · 974 görüntüleme
J
JackDaniels_ OP ⭐ 18y
#1
arkadaşlar sroyaa artkk hiçç giremioz sabah7.30 da traffic yazısı alıom yada gecenin birinde bu neden böle oldu eskiden ölee deildi oyuna premiumsuz girmek imkansız oldu bunun nedeni nedirr oyun bi ülkeye öncelikmi tanıo acaba yorumm larınızı bekliom


120565883827365277.gif
Dosyalar (1)
6 Yanıt
R
Romeo_ ⭐ 19y
#2
Nedeni oyunu oynayanların çoğalması 😊 gm nın serverı genısletmesı lazım Wink
L
#3
pre'siz Girmek Bir Eziyet.Bu Eziyeti Biraz olsun Hafifletmek istiyorsanda NoDc Client ve Server List.Programı Kullanıcaksın.. Wink
J
JackDaniels_ OP ⭐ 18y
#4
abi bn de no dc var ama server list yok bana bi topic yada link versene
J
JackDaniels_ OP ⭐ 18y
#5
abi bn de no dc var ama server list yok bana bi topic yada link versene

pre'siz Girmek Bir Eziyet.Bu Eziyeti Biraz olsun Hafifletmek istiyorsanda NoDc Client ve Server List.Programı Kullanıcaksın.. Wink

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: