Icerige atla
Extraloob

Arkadşlar biri bu TTNET i durdursun Lütfen

· 6 Yanıt · 1.0K görüntüleme
_
_FaRaBi_ OP ⭐ 18y
#1
Beyler bu ne ya oyun oynanmaz oldu yeter be.gece kafam bozuldu pc nin fişini cektım yattım sabah kalktım bota bırakım dedim lagdan adım atamıyomAllah kahretsin bu TTNeti aldıkları paranın hakkını versinler...................Lütfen birileri bu TTNET i uyarsa iyi olur kimse yok mu yetkili falan bıktırdı bizi
6 Yanıt
H
HosenberG ⭐ 19y
#2
tek buldugum isyu %5 hp si kalana kadar daldım bi lag girdi pill b,itmis yerdeyim o derece kahvekeyfi
T
Torquel ⭐ 19y
#3
Napalım adamların merkezini basıp sro güzel calıısın die kafalarına silah dayıycak halimiz yokya.Cekicez.
C
cheng_xiao ⭐ 19y
#4
bende genelde lag falan olmaz çok nadir haftada bir falan akşamları girer oda uzun sürmez Allah şükür Cool
_
_HaNNiBaL_ ⭐ 19y
#5
Bendede çok var...Hep ölüyom:(
stalebug
stalebug ⭐ 19y
#6
exp düşmekten bıktım Crying or Very sad hay bu ttnetin ta ..... 50 exp kastım 5 kere öldüm çıktım ouyundan yaw Crying or Very sad

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: