arkadaşlar nie böyle
Arkadaşlar normalde net 1024 olması gerekirken 1021
· 4 Replies · 1.0K views 0 reading
4 Replies
T
TitusPullo
⭐ 19y
1. olarak şunu söylüyeyim 3 Kb'den hiçbirşey olmaz. Ufak tefek şeylere takılmana gerek yok.
2. Bu teknik bir hata. 3 Kb düşük gözükmesine bakma . TTnet i istersen arayabilirsin. Ama küçük bir teknik sorun derler pekde dikkate almazlar. Daha önce arkadaşın karşılaştığı bir sorun.Sorun bile denilmez aslında =)
2. Bu teknik bir hata. 3 Kb düşük gözükmesine bakma . TTnet i istersen arayabilirsin. Ama küçük bir teknik sorun derler pekde dikkate almazlar. Daha önce arkadaşın karşılaştığı bir sorun.Sorun bile denilmez aslında =)
1. olarak şunu söylüyeyim 3 Kb'den hiçbirşey olmaz. Ufak tefek şeylere takılmana gerek yok.
2. Bu teknik bir hata. 3 Kb düşük gözükmesine bakma . TTnet i istersen arayabilirsin. Ama küçük bir teknik sorun derler pekde dikkate almazlar. Daha önce arkadaşın karşılaştığı bir sorun.Sorun bile denilmez aslında =)
yok ben sorun olarka değilde bi sorim dedim belki birşey vardır dedim o yüzden 3kbdan ne olucakki
T
TitusPullo
⭐ 19y
O zaman sorun yok kafana takma ?!!!!!!...
Log in to write a reply.
Log InBenzer Konular
Arkadaşlar normalde gezebiliyorum ışınlanırken atıyo blgs ol Arkadaşlar Florada karakter kasicam o dan ve 2 aylığı 100 silk e pin ile Euro olması Şart 7/24 vip 121 Wiz Bard ile Sbot Amaç Yardımlaşma . mod arkadaşlar ve tbotu ii bilen arkadaşlar yardım acillll ! S.a arkadaşlar 132 lvl spear nuker CERES BÖLÜMÜ ARKADAŞLAR WİZARD / ÇİN OKÇU / WARRİOR / NUKE ÇİN / 100 - 110 LEVEL ARASIDIR. TOPLU TEK SATIŞ VAR