Icerige atla
Extraloob

Arkadaşlar normalde net 1024 olması gerekirken 1021

· 4 Replies · 1.0K views
E
Erroneous OP ⭐ 18y
#1
arkadaşlar nie böyle
4 Replies
T
TitusPullo ⭐ 19y
#2
1. olarak şunu söylüyeyim 3 Kb'den hiçbirşey olmaz. Ufak tefek şeylere takılmana gerek yok.
2. Bu teknik bir hata. 3 Kb düşük gözükmesine bakma . TTnet i istersen arayabilirsin. Ama küçük bir teknik sorun derler pekde dikkate almazlar. Daha önce arkadaşın karşılaştığı bir sorun.Sorun bile denilmez aslında =)
E
Erroneous OP ⭐ 18y
#3
1. olarak şunu söylüyeyim 3 Kb'den hiçbirşey olmaz. Ufak tefek şeylere takılmana gerek yok.
2. Bu teknik bir hata. 3 Kb düşük gözükmesine bakma . TTnet i istersen arayabilirsin. Ama küçük bir teknik sorun derler pekde dikkate almazlar. Daha önce arkadaşın karşılaştığı bir sorun.Sorun bile denilmez aslında =)

yok ben sorun olarka değilde bi sorim dedim belki birşey vardır dedim o yüzden 3kbdan ne olucakki
T
TitusPullo ⭐ 19y
#4
O zaman sorun yok kafana takma ?!!!!!!...

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: