Icerige atla
Extraloob

arkadaşlar noluyor??

· 7 Yanıt · 898 görüntüleme
T
ToRuN OP ⭐ 18y
#1
ya arkadaşlar şimdi oyuna girdim tam kasmaya giderken oyun dondu donmadıda böle adam oynuo fakat lag gibi bişi oldu ... hiç kimse kıpırdamıyo ama pc donmadı oyunda donmadı lag gibi bişi oldu..Neden acaba?
7 Yanıt
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#2
Disconnect Olmasın 😁 Cık Tekrar Gir Mecburen
Special thx to Flexi
T
ToRuN OP ⭐ 18y
#3
Ay be... 😄 dc de vermedi..Kaldı öle bende görevi sonlandırdım 😊 oyundan bile çıkmadı kaldı öle... :?!!
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#4
Bazen çoq g€ç Dc Verio
Special thx to Flexi
T
ToRuN OP ⭐ 18y
#5
genede teşekkürler... Herkeze iyi forumlar 😄 😆
C
Cobalt ⭐ 18y
#6
görev yöneticisindende kapanmadıysa pc alakalı bi hatadır Veya dediğinizs gibi DC :?!
T
TripMaster ⭐ 19y
#7
toxic o ne imza öyle gözüm kaldı 😜 😜

bugunde bana bişi oldu herkes haraket ediyo adamlara pm atabiliyorum ama hareket edemiyorum 😁 çıktım bi daha girmedi zaten 😁

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: