ya arkadaşlar şimdi oyuna girdim tam kasmaya giderken oyun dondu donmadıda böle adam oynuo fakat lag gibi bişi oldu ... hiç kimse kıpırdamıyo ama pc donmadı oyunda donmadı lag gibi bişi oldu..Neden acaba?
arkadaşlar noluyor??
· 7 Yanıt · 898 görüntüleme 0 okuyor
7 Yanıt
Disconnect Olmasın 😁 Cık Tekrar Gir Mecburen
Special thx to FlexiAy be... 😄 dc de vermedi..Kaldı öle bende görevi sonlandırdım 😊 oyundan bile çıkmadı kaldı öle... :?!!
Bazen çoq g€ç Dc Verio
Special thx to Flexigenede teşekkürler... Herkeze iyi forumlar 😄 😆
görev yöneticisindende kapanmadıysa pc alakalı bi hatadır Veya dediğinizs gibi DC :?!
T
TripMaster
⭐ 19y
toxic o ne imza öyle gözüm kaldı 😜 😜
bugunde bana bişi oldu herkes haraket ediyo adamlara pm atabiliyorum ama hareket edemiyorum 😁 çıktım bi daha girmedi zaten 😁
bugunde bana bişi oldu herkes haraket ediyo adamlara pm atabiliyorum ama hareket edemiyorum 😁 çıktım bi daha girmedi zaten 😁
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap