Icerige atla
Extraloob

Arkadaşlar Europalı Crosbowcu carımda mask çalısmıyoo help

· 15 Replies · 1.3K views
P
punisher66 OP ⭐ 19y
#1
arkadaslar Avrupalı çarımla mask çıkartcaktım ve bu sorunla karsılastım resmi işte - Resim Silinmiş.



İnş Bulabilirsiniz
15 Replies
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#2
Europe CrossBow Skilinin Bot Bölümüyle Bir Bağlantısı Yok Sanıyorsam ?

Konuları Yerline Açmaya Özen Gösterelim...
P
punisher66 OP ⭐ 19y
#3
yaw bekledim ama kapanmıs herhaldee o skill
W
wirusses ⭐ 19y
#4
mask skilin senin kapalı o skili acmaya denedinmi?
H
HAKAN0 ⭐ 19y
#5
bak ben buna gülerim arkadaş açmışsın skili geri kapatmışsın yav
K
kissme112 ⭐ 19y
#6

bak ben buna gülerim arkadaş açmışsın skili geri kapatmışsın yav


Bende Sana gülerim Twisted Evil

O skill 30 lvlde açılan bir skill değil ve altta uplaması için gereken bilgileri vermiş dikkatli oku

Arkadaşım sana gelince sanırım onu denerken mask kullanıyordun zaten öyle gözüküyor.Mask varken onu yapamazsın ..
H
HAKAN0 ⭐ 19y
#7


bak ben buna gülerim arkadaş açmışsın skili geri kapatmışsın yav


Bende Sana gülerim Twisted Evil

O skill 30 lvlde açılan bir skill değil ve altta uplaması için gereken bilgileri vermiş dikkatli oku

Arkadaşım sana gelince sanırım onu denerken mask kullanıyordun zaten öyle gözüküyor.Mask varken onu yapamazsın ..

kardeş ben nerden bileyim hangi lwlde açılıyo avrupa pek ilgimi çekmiyo ben islama yoğunlaştım
P
punisher66 OP ⭐ 19y
#8
arkadaşlar Ben Açtım Açmasam add gelirdi o Skili Açmasam nie Konu açayım Alla Hallaaaa
K
karakuwet ⭐ 19y
#9
stn açmışsın 1 yazıyo ama neden öLe Mr. Green Mr. Green
K
karakuwet ⭐ 19y
#10
belki bug filan olmuşda ola bilir ben bilmiyorum açıkcası Mr. Green
O
Old School ⭐ 19y
#11
Tabi yapmassın çünkü daha süren dolmamış Mr. Green
H
HAKAN0 ⭐ 19y
#12

arkadaşlar Ben Açtım Açmasam add gelirdi o Skili Açmasam nie Konu açayım Alla Hallaaaa

add gelmesi için yeterli sp olması lazım 5 sp diyo ben orda 140 küsür gördüm farla bişi söylemek istemiyom çünkü avrupa hakkında fazla bişi bilmiyorum
G
gokhan2413 ⭐ 19y
#13
zaten mask var uzerinde senin kullandigin mask i kapat o zaman olur
P
punisher66 OP ⭐ 19y
#14
Olmuyo Öle İşte ben denedim maskeliyken olcakmı dedim gine olmadııııııııııııııı
T
The_Sekill ⭐ 19y
#15
benim bi charımdada var aynı olay.skilli herhangı bı slota koyuncada ustunde garip rakamlar yazıor skill sönük halde olup "421" felan yazıordu bn daha fazla kurcalamadm Very Happy

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: