Bu aylık 33 dolar olan clientless botla istediğin kadar çar açabilip kasabiliyormusun?? ben bu botu satan asıl kişilere sorum açamassın dediler ama aramızdan bazı arkadaşlar açılıyor diyor hangisi doğru cevap pls.........
ARKADAŞLAR ACİLL YARDIM PLS........
· 4 Replies · 821 views 0 reading
4 Replies
Lütfen başlığını küçültürmüsün ❗
Botu satan kişi daha iyi biliyordur büyük ihtimal. 👍
Botu satan kişi daha iyi biliyordur büyük ihtimal. 👍
botu satan kişi daha iyi biliodur ama clientless botun amacı o
Goldbotların kullandığı bot bu clientless bot bi bilgisayardan üçyüz-beşyüz tane açıyolar
Goldbotların kullandığı bot bu clientless bot bi bilgisayardan üçyüz-beşyüz tane açıyolar
1:) başlığı küçültürmüsün
2:)botun sahipleri nin dediği daha doğrudur
2:)botun sahipleri nin dediği daha doğrudur
Log in to write a reply.
Log In