Arkadaslar Word,Excel vs qibi programlar acmak istediğim zaman güncelleme hatası diyip yerini ve exe'sini soruyor.(saatlerce forumlarda aradım ve buldum ama pereli)yani bana yardımcı olabilirmisiniz? "Pro11.msi" dosyasını upload edecek arkadas lazım yardımlarınız bekliyorum 👴
Arkadaslar Acil
· 6 Replies · 950 views 0 reading
6 Replies
Lütfen Cok acil lazım arkadaslar yardımlarınızı bekliyorum.
Arabesk' arkadasa cok tsk ederim.++++++
acil çözüm olarak open office indirip onu kurun aynı işlemi görecektir sonrasında sorunu çözersiniz.
buldum zaten okan abi cok ty. Nasılsın abi hic gorusemiyoruz. Ama beni hatırlamassın cok eksi 😄
Arabesk' arkadasa cok tsk ederim.++++++
Önemli Deil Herzaman.
Log in to write a reply.
Log In