Icerige atla
Extraloob

APIS'i Bug'da =)

· 16 Yanıt · 7.4K görüntüleme
T
Titanyum-X OP ⭐ 17y
#1
400 HP Potundan 23 Tane kalana kadar bug'a sokmak için yapmadığım şaklabanlık kalmadı ama sonunda soktum onu buga =D 12milyon Exp ve 2 item verdi 2 side paspal daral: Öldüğünde SS almayı unuttum =P

- Resim Silinmiş.
16 Yanıt
V
volaris ⭐ 18y
#2
kesebildinmi bro bare:D
_
#3
12 m exp kac yapıyor normal olarak ?
0
0sse.mp3 ⭐ 18y
#4
Wow Güzel Bugmuş 😊
W
WhiteFang ⭐ 18y
#5
tbrk baya ugrastirmistir
T
Titanyum-X OP ⭐ 17y
#6
Evet kestim
12milyon Exp %1.00 dan biraz daha az (100 level'e göre)
Baya ugrastım =D
Eyw
G
#7
Birşey soracam oyunda kaç tane unique oldu 😜
T
Titanyum-X OP ⭐ 17y
#8
Birşey soracam oyunda kaç tane unique oldu :P

105+ caveyi bilmiyorum ama

TG-URU-ISY-LORD-DEMON-C.IVY-CERB. ve 6 Tane 100+ cavede Apis de dışarda. 14 Tane var benim şuanda sayabildiğim.
G
#9
Birşey soracam oyunda kaç tane unique oldu :P

105+ caveyi bilmiyorum ama

TG-URU-ISY-LORD-DEMON-C.IVY-CERB. ve 6 Tane 100+ cavede Apis de dışarda. 14 Tane var benim şuanda sayabildiğim.

Bunları biliyorum ama gerisini hiç görmedim.Oyun unique dolmuş resmen,ne anlamı kaldıki unique liğin o zaman 🤔 🙄
O
orhan09 ⭐ 17y
#10
Kaç saatte kestin
T
Titanyum-X OP ⭐ 17y
#11
Kaç saatte kestin

2 saat -.-
T
Titanyum-X OP ⭐ 17y
#12
kaç dakikada değil de kaç saatte kestin?

son mesaj de söyledim bro 2 saat daral: Saldım gece 4 de bota 6 da kesti
P
patates22 ⭐ 17y
#13
TEBRİKLER.HAYIRLI OLSUN.BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLERİZ.MAŞALLAH.NAZAR DEĞMESİN İNŞALLAH.
T
Titanyum-X OP ⭐ 17y
#14
TEBRİKLER.HAYIRLI OLSUN.BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLERİZ.MAŞALLAH.NAZAR DEĞMESİN İNŞALLAH.

😆 😆 🍺
J
JeWilyn ⭐ 16y
#15
senın hp ile mp baya az sanırım FB itemler değil benım FB setım var hp 42.5k mp 18k 100 lvl bow ^^
T
TyBooN ⭐ 16y
#16
tbrkelr tita nerelerdesin bna ulaş

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: