Icerige atla
Extraloob

Anlamsız Bir Sorun :(

· 2 Yanıt · 1.3K görüntüleme
D
DonTouchMe_ OP ⭐ 17y
#1
Arkadaşlar 1-2 saat önce kadar bilgisayarım çöktü ve format atmaya calıstım Xp işletim sisteminin bulundugu cd zarar görmüştü formatı yarıda kesti bende orjinal vista kurdum fakat Xp işletim sistemi kuruluyken oyuna girebiliordum vista kurdum oyun versıonu 1.277 ' e düştü anlamadım gitti 😞 bi fikri olan varmı ???
2 Yanıt
E
EliteTurk ⭐ 18y
#2
Arkadaşlar 1-2 saat önce kadar bilgisayarım çöktü ve format atmaya calıstım Xp işletim sisteminin bulundugu cd zarar görmüştü formatı yarıda kesti bende orjinal vista kurdum fakat Xp işletim sistemi kuruluyken oyuna girebiliordum vista kurdum oyun versıonu 1.277 ' e düştü anlamadım gitti 😞 bi fikri olan varmı ???

Tekrardan kurmayı dene. 👴

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: